Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=освіта впродовж життя<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Хоружий, Григорій
.
Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий> // Вища школа. - 2012. -
№ 4
. - С. 7-24
ББК
74.48
Рубрики:
Вища
освіта
--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
Лісабонська стратегія
--
Європейський простір
--
соціальне партнерство
--
якість освіти
--
освіта
впродовж
життя
Анотація:
Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Серебрянський, Святослав
.
Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський> // Вища школа. - 2013. -
№ 4
. - С. 7-14 : табл.
Рубрики:
Вища
освіта
--Післядипломна
освіта
Вища
освіта
--
Освіта
і суспільство
Вища
освіта
--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція
--
європейський освітній простір
--
освіта
впродовж
життя
Анотація:
Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Вольпян, Надія
.
Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного парнерства в галузі ІКТ-освіти / Н. Вольпян> // Вища школа. - 2013. -
№ 5
. - С. 35-47
ББК
78.48
Рубрики:
Вища
освіта
--ІТ-
освіта
Кл.слова (ненормовані):
публічно-приватне партнерство
--
ІКТ-
освіта
--
вендори
--
ринок праці
--
освіта
впродовж
життя
Анотація:
Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Мартинець, Л. А.
Освіта
дорослих: форми та зміст [Текст] / Л. А. Мартинець> //
Освіта
та розвиток обдарованої особистості. - 2015. -
№ 6
. - С. 14-16 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.3
Рубрики:
Андрагогіка--
Освіта
дорослих
Освіта
дорослих
Кл.слова (ненормовані):
формальна
освіта
--
неформальна
освіта
--
інформаціона
освіта
--
освіта
впродовж
життя
Анотація:
У статті розглядається значення освіти дорослих, яке є ключовим компонентом цілісної й всеосяжної системи навчання та освіти
впродовж
всього
життя
, а також змісту і формиобразованія дорослих на сучасному етапі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Савош, Валентин
.
Дитячо-юнацька
освіта
в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. -
№ 10
. - С. 45-47.
Рубрики:
Освіта
--Неперервна
освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна
освіта
--
дитячо-юнацька
освіта
--
освіта
дорослих
--
професійне становлення
--
освіта
впродовж
життя
--
професійна діяльність
--
самореалізація
Анотація:
У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "
освіта
впродовж
життя
" та "дитячо-юнацька
освіта
" й "
освіта
дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)