Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=читацькі навички<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Мартищук, Г.
Як формувати
читацькі
компетентності / Г. Мартищук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. -
№ 10
. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.100
Рубрики:
Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність
--
навички
читання
--
читацькі
навички
--
швидкість читання
--
антиципація
--
читацька компетентність
Анотація:
В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кочерга, Олександр
.
Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : чутливість до читацької компетентності / Олександр Кочерга> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 11-15. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність
--
читацькі
навички
--
становлення компетентного читача
--
процес читання книги
--
читацькі
можливості
--
вестибулярний апарат дитини
--
діапазон чутливості
--
психофізіологічні механізми
--
нейронні механізми
--
читацькі
здібності
--
молодші школярі
Анотація:
У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
3.
Логачевська, Світлана
.
Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 5
. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики:
Українська мова--Навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти
--
Нова українська школа
--
навчання грамоти
--
читацькі
навички
--
особистісно орієнтований підхід
--
інтегрований посібник
--
звук [ч]
--
буква ч
--
початкова школа
--
1 клас
Анотація:
У статті розглянуто приклад особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та з використанням експериментального навчального посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ. Частина друга" (Видавництво "Літера ЛТД, 2018 р.).
Дод.точки доступу:
Іщенко, О.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
4.
Савченко, Олександра
.
Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2019. -
№ 8
. - С. 14-19.
Рубрики:
Українська мова--Підручники для початкової школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник з читання
--
змістові лінії
--
читацькі
навички
--
робота з текстом
--
читацька компетентність
--
компетентнісний підхід
--
початкова школа
--
2 клас
Анотація:
У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Коваленко, Любов
.
Формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами міжпредметної інтеграції [Текст] / Любов Коваленко> // Початкова школа. - 2020. -
№ 7 (лип.)
. - С. 29-31
Рубрики:
Інтегроване навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
--
читацькі
навички
--
інформаційна культура
--
позакласне читання
--
математика
Анотація:
Інтегрований урок з позакласного читання, математики і "Я досліджую світ" у 2 класі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)