Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пацай, Т. В. Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 1 (січень). - С. 4-5
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освітирешти людей. Саме тому наразі в Україні одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Дод.точки доступу: вінницький автор, про Вінниччину Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна) Кл.слова (ненормовані): вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 17-19 : іл.
Рубрики: Дефектологія--Діти з розумовими вадами--6-й клас--Викладання російської мови Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): бесіда -- робота з текстом -- лексико-фонетична гра -- розповідь вчителя -- виконання вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевченко, О. В. Транспорт, види транспорту, безпека руху [Текст] / урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 20-22 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовим вадами--Навчання--Корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): психологічне налаштування -- загадки про транспорт -- правила користування міським транспортом -- правила користування світофором -- інтерактивна гра -- дидактична гра -- інтерактивна вправа
Дод.точки доступу: Казачанська, І.М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевченко, О. В. Плоскі геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми [Текст] : інтегрований урок з математики та трудового тнавчання для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. І. Ємельянова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 19-21 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Викладання математики--Викладання трудового навчання--Інтегровані уроки--Досвід роботи--Харків, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): аплікація -- трафарети
Дод.точки доступу: Ємельянова, О.І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гайтина, Л. Г. Суффикс [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 22-24 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Викладання російської мови--Діти з особливими потребами--6-й клас--Досвід роботи--Донецька область (Україна)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рібцун, Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 2 : іл. - Бібліогр.: с. 4. - Зміст: Зорова гімнастика ; Дидактична вправа "Буквені схованки" ; Вправа "Пильні очі" ; Проби Хеда ; Вправа-розвага "Читати цікаво - хоч ліворуч, хоч праворуч" ; Розвиток мисленнєвої операції обмеження ; Дидактична вправа "Читайлик" ; Дидактична вправа "Відгадайко"
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Анотація: У сучасному суспільстві інклюзія є однією з пріоритетних форм забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Школа потребує створення доступного предметно-розвивального середовища та активної взаємодії учасників освітнього процесу у діадах (дитина-дитина, дитина-діти, дитина-педагог), тріаді (дитина-педагог-батьки). Наведено зразки універсальних завдань, що можна використовувати у роботі з молодшими школярами з ООП різних категорій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психологічного розвитку / В. М. Атаманенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 8. - С. 18-20 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Викладання географії в школі--Діти з затримкою психічного розвитку--Досвід роботи вчителя--Шпола, місто--Черкаська область (Україна)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Інклюзивне навчання [Текст] : базові цінності та переваги> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 20-23
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Освітня політика Кл.слова (ненормовані): ЮНЕСКО -- освітні потреби Анотація: Про місце інклюзивної освіти у міжнародному законодавстві.
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Попова, О. Л. Крокуємо разом [Текст] : просвіта педагогічних працівників / О. Л. Попова> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 6. - С. 20-25 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з вадами розвитку Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): педагогічні працівники -- психологічні тренінги -- діти з порушенням психофізичного розвитку Анотація: Тренінг "Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі".
Дод.точки доступу: Швидка, І. І.; Нев'якіна, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|