Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка готельного господарства -- Готельний менеджмент -- Конкурентоспроможність -- Орієнтація на клієнтів -- Сербія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ciric, M.
    Measurement framework for analyzing customer orientation in the hotel industry [Text] / M. Ciric, D. Djordjevic, S. Ignjatijevic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P. 493-502 : табл. - Бібліогр.: 13 назв
ББК 65.432
Рубрики: Економіка готельного господарства--Готельний менеджмент--Конкурентоспроможність--Орієнтація на клієнтів--Сербія
Анотація: У статті розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з покращення орієнтації готелів на клієнтів.


Дод.точки доступу:
Djordjevic, D.; Ignjatijevic, S.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)