Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Фольклор -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Підгребя, Н.
Українські народні загадки : урок узагальнення і систематизації знань у формі змагання : 5 клас [Текст] / Надія Підгребя> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 5
. - С. 38-45
ББК
74.268.3
Рубрики:
Українська література--Урок
Фольклор
--Загадки--Україна
Фольклор
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
розвиток компетентностей учнів
--
будова загадок
--
види загадок
--
художні засоби
--
міні-комплекс домашніх завдань
--
бліц-опитування
--
гра
--
чайнворд
Анотація:
Подано розробку нетрадиційного уроку, мета якого - ознайомити учнів із особливостями будови загадок, їх видами, художніми засобами, а також формувати вміння створювати власні загадки, розвивати в учнів спостережливість та кмітливість, виховувати вміння працювати в групах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Борківська, О. П.
Викриття в образах тварин негативних людських якостей [Текст] : Вивчаємо індійську народну казку "Фарбований шакал" : [2 уроки] / О. П. Борківська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 5-9.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Фольклор
--Казки--Індія
Фольклор
--
Методика
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
казки народів світу
--
філософський зміст казки
--
компаративний аналіз казок
--
індійська казка та казка І. Франка "Фарбований лис"
Анотація:
Подано розробку двох уроків за вищевказаною темою. Мета першого заняття - на прикладі індійської народної казки закріпити знання учнів про народну казку та її особливості, розвивати навички аналізу художнього твору, удосконалювати техніку виразного читання. Мета наступного уроку - зробити компаративний (порівняльний) аналіз народної казки "Фарбований шакал" та казки І. Франка "Фарбований лис", виявити спільні елементи (теми, образи, особливості будови).
Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Гузь, О. О.
Японські народні казки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 10-12.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Фольклор
--Казки--Японія
Фольклор
--
Методика
Зарубіжна література--
Методика
викладання
Кл.слова (ненормовані):
національний колорит
--
любов до праці
--
кмітливість
--
ставлення до природи
--
компаративний аналіз японської та німецької казок
--
"Хлопчик-Мізинчик"
Анотація:
Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: здійснити аналітичне дослідження японської народної казки "Хлопчик-Мізинчик", зробити компаративний аналіз з німецькою однойменною казкою; розкрити секрет популярності образу, який уславлює собою силу розуму та духу людини у важких життєвих ситуаціях; формувати в учнів сталий інтерес до
фольклор
у різних народів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Гузь, О. О.
Китайська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 13-14.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Фольклор
--Казки--Китай
Фольклор
--
Методика
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
народна казка "Пензлик Маляна"
--
поетизація мистецтва
--
уславлення образу митця
--
роль фантастичних елементів
Анотація:
Мета поданого конспекту уроку наступна: ознайомити учнів з особливостями китайської народної казки, показати її самобутність; здійснити текстуальний аналіз казки "Пензлик Маляна"; розкрити у ній усвідомлення ролі мистецтва і митця; розвивати читацькі компетенції школярів; вдосконалювати навички виразного читання.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
5.
Кашуба, Є.
Формування загальнокультурної компетенції особистості на прикладі вивчення китайської казки "Пензлик Маляна" [Текст] : уроки за технологією БАТ : [2 уроки] / Євдокія Кашуба> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 15-17
ББК
74.268.39
Рубрики:
Фольклор
--
Методика
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
казка "Пензлик Маляна"
--
поетизація мистецтва
--
уславлення образу митця
--
значення фантастичних елементів
--
REAL-метод
Анотація:
Запропоновано розробку двох уроків за навчальною технологією БАТ, які мають на меті наступне: розглянути казку "Пензлик Маляна" як поетизацію мистецтва й уславлення образу митця; визначити будову та особливості казки, розкрити роль фантастичних елементів у ній; формувати цілісне мислення, загальнокультурну та літературознавчу компетенцію учнів; сприяти естетичному вихованню школярів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Невкрита, І. С.
Твори добро на благо іншим [Текст] : Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна" : [урок] / І. С. Невкрита> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 18-19
ББК
74.268.39
Рубрики:
Фольклор
--Казки--Китай
Фольклор
--
Методика
Зарубіжна література--
Методика
викладання
Кл.слова (ненормовані):
поетизація мистецтва
--
уславлення образу митця
--
українські та китайські казки
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого є наступною: ознайомити учнів з особливостями китайської
фольклор
ної казки, показати поетизацію мистецтва й уславлення образу митця в казці "Пензлик Маляна"; навчати дітей виконувати порівняльний аналіз творів української та зарубіжної літератур; виховувати любов до мистецтва.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
7.
Гузь, О. О.
Арабська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 19-22
ББК
74.268.39
Рубрики:
Фольклор
--Казки
Фольклор
--
Методика
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
казки "Тисяча й однієї ночі"
--
казка "Синдбад-Мореплавець"
--
утвердження жаги відкриття світу
--
аналітико-інтерпретаційне дослідження
Анотація:
Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
8.
Гузь, О. О.
Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василина Прекрасна") [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 52-53. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Позакласне читання
Фольклор
--Казки--Росія
Фольклор
--
Методика
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
історико-культурна довідка
--
виникнення образу Баби-Яги
--
аналітико-інтерпретаційне дослідження
--
перемога добра над злом
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого полягає в наступному: розкрити особливості художнього конфлікту в чарівній казці як зображення неодмінної перемоги добра над злом; розвивати навички аналітико-інтерпретаційного прочитання художніх текстів, вміння переказувати твір та характеризувати героїв.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)