Пошуковий запит: (<.>S=Фізика -- Вивчення в школі -- Розв'язування задач<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Григорчук, Олександр. Урок розвязування фізичних задач на будівельну тематику [Текст] / О. Григорчук> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 1. - С. 3-6 : мал. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Кл.слова (ненормовані): Фізичні задачі, "тверді тіла", фізичні знання, фізичне мислення Анотація: Подано приклади розвязування фізичних задач на будівельну тематику.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Соколов , Євгеній. Правило трьох векторів у статиці [Текст] / Є. Соколов > // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 1. - С. 29-32 : мал. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Кл.слова (ненормовані): Рівновага матеріальної точки, рівновага тіла, задачі Анотація: Запропоноване Правило трьох векторів дає змогу не тільки ефективно розвязувати деякі задачі статики, а й усі задачі шкільної статики. Подано приклади розвязування задач з даної теми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Тищенко, Ірина. Модель організації діяльності учнів із розв'язування задач на уроках фізики / І. Тищенко> // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 17-19. - бібліогр. в кеінці ст.
ББК 22.3 Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Кл.слова (ненормовані): Розвиток освіти, Концепція профільного навчання, інформаційні технології Анотація: В статті подано опис моделі організації діяльності учнів під час розвязування задач на уроках фізики у класах різного профілю, яка грунтується на властивостях педагогічної технології, сприяє формуванню в учнів алгоритмічних і евристичних способів дій в умовах профільного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Покришень, Дмитро Анатолійович. Розв’язування творчих експериментальних задач з фізики / Д. А. Покришень> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2012. - № 7. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст. (0 назв)
ББК 22.3 Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Інформаційні технології--На уроках фізики Кл.слова (ненормовані): ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЗАДАЧІ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ GRAN1 Анотація: Взаємодія і переплетення різних галузей людської діяльності є беззаперечним фактом. Швидкий розвиток інформаційних технологій сприяє їх проникненню у гуманітарні та природничо-математичні науки, дозволяє проводити моделювання різноманітних явищ. Дана стаття присвячена розв’язанню експериментальних творчих фізичних задач за допомогою програмного засобу GRAN1.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
|
Григорчук, Олександр. Задача: мета і спосіб розв'язування, аналіз розв'язку [Текст] / Олександр Григорчук> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Анотація: Рекомендації щодо розв'язання задач з курсу загальної фізики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Гладун, Тетяна. Роль конструктивних задач з фізики у формуванні продуктивного мислення майбутніх екологів [Текст] / Тетяна Гладун> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2018. - № 1. - С. 21-25. - Бібліогр.: с. 25
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Кл.слова (ненормовані): технічна творчість -- раціонально-винахідницькі проблеми -- технічна суперечність завдань -- фізичні проблеми -- фізичний зміст завдань -- фізичні задачі -- зв'язки фізики з життям -- колективний аналіз -- педагогічна доцільність -- класифікація фізичних задач
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Редько, Григорій. Задача в задачі [Текст] / Г. Редько> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 24-25. - Бібліогр. : 1 назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Анотація: В публікації піде мова про метод формування у школярів природничо-наукового мислення через фізичні задачі, які можуть стати суттєвим поштовхом і мотивом організації пізнавальної діяльності учнів під керівництвом учителя.
Дод.точки доступу: Толпекіна, Г. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Калашник, Ірина. Роль і місце задач з фізики в навчальному процесі [Текст] / І. Калашник> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 33-43. - Бібліогр. 3 назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач Анотація: В публікації подано алгоритм, не тільки розв‘язування а й складання і формулювання нових навчальних задач. Якщо учні навчаться складати задачі і розробляти алгоритми їх розв‘язання, постійно використовуватимуть, закріплюватимуть і вдосконалюватимуть ці вміння під час вивчення інших предметів то в них буде сформований правильний підхід до складання і розв‘язування задач, вироблно стійкі вміння розв‘язувати будь-які задачі, у т. ч. й професійні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Бондар, Юлія. Креативність як необхідна умова успішного складання ЗНО з фізики на прикладі розв‘язування якісних задач [Текст] / Ю. Бондар, М. Чумак> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2020. - № 4. - С. 24-27. - Бібіліогр. : назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач
Дод.точки доступу: Чумак, Микола Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|