Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Логачевська, Світлана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Логачевська, Т.
    Індивідуалізація завдань для першокласників при розв'язуванні задач [Текст] / Тетяна Логачевська, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 17-22
Рубрики: Математика--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання -- розв'язування задач -- задачі на знаходження суми -- задачі на знаходження остачі -- задачі на збільшення числа на кілька одиниць -- задачі на зменшення числа на кілька одиниць -- задачі на різницеве порівняння -- задачі на знаходження невідомого доданка
Анотація: У статті наведено приклади використання диференційованих завдань на уроках математики в 1 класі при розв'язуванні задач різних видів.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Логачевська, Тетяна.
    Індивідуалізація завдань для другокласників при розв'язанні задач [Текст] / Тетяна Логачевська, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2014. - № 2. - С. 17-22
ББК 74.1
Рубрики: Початкова освіта--Математика--Задачі
Анотація: У статті розглянуто кілька прикладів самостійної роботи учнів над задачами з математики у 2 класі.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана

Знайти схожі

3.


    Логачевська, Світлана.
    Особливості уроку математики Нової української школи / Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 8–11. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Математика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- урок математики -- Державний стандарт початкової освіти -- пілотні школи -- експериментальний навчальний посібник -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто приклад уроку математики за темою "Літр – одиниця вимірювання місткості" в 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та використанням експериментального навчального посібника з математики для пілотних шкіл, які вже апробують цей стандарт.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Логачевська, Світлана.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчання грамоти -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- інтегрований посібник -- звук [ч] -- буква ч -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто приклад особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та з використанням експериментального навчального посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ. Частина друга" (Видавництво "Літера ЛТД, 2018 р.).


Дод.точки доступу:
Іщенко, О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Іщенко, Олена.
    Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи [Текст] / Олена Іщенко, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 38-39.
Рубрики: Українська мова--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані підручники -- українська мова -- читання -- Нова українська школа -- початкова школа -- інтеграція -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формат інтегрованого підручника, створеного на основі нового Державного стандарту загальної початкової освіти, є оптимальним засобом формування "компетенцій майбутнього". Одним із варіантів інтеграції мови та читання полягає у поєднанні тематичного принципу та синхронізації змістових ліній. Запропоновано розглянути такий підхід на прикладі підручника з української мови та читання для 2 класу видавництва "Літера ЛТД". Вчителям, які працюють за програмою, розробленою авторським колективом під керівництвом Р. Б. Шияна, для предмета "Українська мова" у 2 класі пропонуватиметься один підручник – "Українська мова та читання".


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Іщенко, Олена.
    Підручники для Нової української школи - помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів [Текст] / Олена Іщенко, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 4-7
Рубрики: Педагогіка--Підручники та навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручники -- українська мова та читання -- Я досліджую світ, курс -- Нова українська школа -- критичне мислення -- робота над твором -- уривки казки -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті розглянуто, як досягаються зазначені цілі у підручниках, на прикладі підручників для 2 класу "Українська мова та читання", автори О. Іщенко, С. Логачевська та "Я досліджую світ", автори О. Іщенко, О. Ващенко, Л. Романенко (видавництво "Літера ЛТД"). В основу статті покладено роботу над одним твором – "Слон Елмер" (за Девідом Маккі), розраховану на два-три уроки. До фрагментів уроків за цією казкою залучено для ілюстрації деяких тез уривки з підручників "Українська мова та читання" і "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)