Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Mir, Imran Anwar$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Mir, Imran Anwar.
    Role of humor-based advertising in a cresis economy [Text] / Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P406-414 : рис., табл. - Бібліогр.: 37 назв
ББК 65.050.2
Рубрики: Економіка реклами--Телевізійна реклама--Гумор в рекламі
Анотація: У статті обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки. Результати дослідження показали, що в умовах економічної кризи гумористична реклама з елементом новизни позитивно впливає на ставлення споживачів до телевізійної реклами у цілому. Гумористична реклама з акцентом економічним не має такого позитивного впливу, однак вона позитивно впливає на наміри придбати продукт, що рекламується. Для підтвердження висновків даного дослідження ми рекомендуємо повторити його в інших країнах, що розвиваються.


Дод.точки доступу:
Khan, Muhammad Bashir

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Mir, Imran Anwar.
    Pricing and accessibility impact on young consumers' atitude towards non-deceptive counterfeits and their purchase intentions : a case of Pakistani mobile phone market [Text] / I. A. Mir, M. Rizwan, F. Saboor // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - P406-414 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.422-803
Рубрики: Економіка--Внутрішня торгівля--Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
відверта підробка (лжебренд) -- низька вартість -- легкий доступ -- молоді споживачі -- ринок мобільних телефонів
Анотація: У статті проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбати. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.


Дод.точки доступу:
Rizwan, Muhammad; Saboor, Fawad

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)