Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Інтереси споживачів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
65.290-21
К 59
Козак, Л. В.
Концептуальні підходи до формування стратегій сільськогосподарських підприємств [Текст] / Л. В. Козак> // Економіка АПК. - 2011. -
№ 9
. - С. 110-116. - Бібліогр. в прим.
ББК
65.290-21
Рубрики:
Сільськогосподарські підприємства--Планування
Менеджмент підприємства--Стратегічне планування
Кл.слова (ненормовані):
Управління підприємством
--
Стратегічне лідерство
--
Інтереси
споживачів
Анотація:
Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи до трактування філософської стратегії сільськогосподарських підприємств, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Мандибура, В. О.
Основна суперечність відносин споживчого ринку та шляхи її подолання [Текст] / В. О. Мандибура, В. О. Хижняк> // Економіка України. - 2018. -
№ 3
. - С. 69-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Споживчий ринок--Суперечності--Шляхи подолання
Кл.слова (ненормовані):
антагоністична суперечність
--
інтереси
споживачів
--
інтереси
бізнесу
--
ризики і загрози
споживачів
Анотація:
Розглянуто мотивації та
інтереси
суб’єктів споживчого ринку, що зумовлюють антагоністичну суперечність. Розкрито основні фактори зростання реальних загроз для населення, які виникають унаслідок виробництва і реалізації небезпечних для здоров’я і життя людини товарів, насамперед продуктової групи. На прикладі країн з розвинутою ринковою економікою показано особливості формування інституту довіри на засадах взаємодії інститутів консюмеризму і маркетингу. Охарактеризовано етапи та основні показники стану реалізації політики захисту інтересів суб’єктів споживчого ринку. Доведено небезпеку реалізації державою політики лібералізації підприємницької діяльності за умови згортання механізмів захисту прав
споживачів
та необхідність забезпечення незворотної економіко-правової відповідальності бізнесу за якість і безпеку товарів кінцевого споживання. Показано напрями подолання антагонізмів споживчого ринку шляхом запровадження ефективних механізмів посилення адекватної відповідальності бізнесу в разі злочинно-шахрайських порушень прав
споживачів
та невиконання умов безпеки товарів для здоров ’я і життя людини.
Дод.точки доступу:
Хижняк, В. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)