Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Інтереси споживачів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
65.290-21
К 59


    Козак, Л. В.
    Концептуальні підходи до формування стратегій сільськогосподарських підприємств [Текст] / Л. В. Козак // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 110-116. - Бібліогр. в прим.
ББК 65.290-21
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Планування
   Менеджмент підприємства--Стратегічне планування

Кл.слова (ненормовані):
Управління підприємством -- Стратегічне лідерство -- Інтереси споживачів
Анотація: Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи до трактування філософської стратегії сільськогосподарських підприємств, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мандибура, В. О.
    Основна суперечність відносин споживчого ринку та шляхи її подолання [Текст] / В. О. Мандибура, В. О. Хижняк // Економіка України. - 2018. - № 3. - С. 69-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Споживчий ринок--Суперечності--Шляхи подолання
Кл.слова (ненормовані):
антагоністична суперечність -- інтереси споживачів -- інтереси бізнесу -- ризики і загрози споживачів
Анотація: Розглянуто мотивації та інтереси суб’єктів споживчого ринку, що зумовлюють антагоністичну суперечність. Розкрито основні фактори зростання реальних загроз для населення, які виникають унаслідок виробництва і реалізації небезпечних для здоров’я і життя людини товарів, насамперед продуктової групи. На прикладі країн з розвинутою ринковою економікою показано особливості формування інституту довіри на засадах взаємодії інститутів консюмеризму і маркетингу. Охарактеризовано етапи та основні показники стану реалізації політики захисту інтересів суб’єктів споживчого ринку. Доведено небезпеку реалізації державою політики лібералізації підприємницької діяльності за умови згортання механізмів захисту прав споживачів та необхідність забезпечення незворотної економіко-правової відповідальності бізнесу за якість і безпеку товарів кінцевого споживання. Показано напрями подолання антагонізмів споживчого ринку шляхом запровадження ефективних механізмів посилення адекватної відповідальності бізнесу в разі злочинно-шахрайських порушень прав споживачів та невиконання умов безпеки товарів для здоров ’я і життя людини.


Дод.точки доступу:
Хижняк, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)