Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (6)Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
63
Б 77


    Бойко, В.
    Историко-культурное наследие как бренд, или восстановление короткого пути от мецената к художнику [Текст] / В. Бойко // День. - 2010. - N 23. - С. 6.
ББК 63

Кл.слова (ненормовані):
Історія -- ВКр
Анотація: Майбутнє культурно-історичної спадщини Чернігівщини.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Зозульов, О.
    Корпоративний бренд : сутність та особливості [Текст] / О. Зозульов, М. Григораш // Маркетинг в Українi. - 2010. - N 2. - С. 36-42. - Бібліогр.: с.42 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- ВДЕТН -- корпоративне управління


Дод.точки доступу:
Григораш, М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Антонюк, О.
    Бренд держави: особливості формування національного бренду [Текст] / О. Антонюк // Маркетинг в Українi. - 2010. - N 5. - С. 52-54. - Бібліогр.: с. 54 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.
66
М 29


    Мартыненко, А.
    Русский фашизм: бренд или реальность? [Текст] / А. Мартыненко // 2000. - 2011. - N 5. - С. F4-F5.
ББК 66
Рубрики: Національні відносини
Кл.слова (ненормовані):
ІБВ -- нацизм
Анотація: О скинхедах и нацистских организациях в России.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гаєв, Максим.
    Час "вийти з тіні" [Текст] / М. Гаєв // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 19. - Библиогр.: с. 19 (1 назв.)
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Інтернет-комунікації

   Бренд--Просування--Інтернет

Анотація: У статті автор наводить свою думку щодо розвитку ринку Інтернет-комунікацій, а також викладає розроблені ним принципи, які допоможуть замовникам Інтернет-реклами освоїтись у цифровому просторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Галкін, Євген.
    Міфи про Google adwords [Текст] / Є. Галкін // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 20.
Рубрики: Інтернет-реклама
   Інтернет-маркетинг

   Бренд--Просування--Інтернет

Анотація: У статті надано поради підприємцям, що намагаються залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Размус, Віктор.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні [Текст] / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 62-66. - Библиогр.: с. 66 (19 назв.)
Рубрики: Мобільні оператори--Україна
   Бренд--Мобільний зв'язок

   Імідж бренду

Анотація: У статті проаналізовано, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв/язку в Україні: Київстар, МТС, Life.


Дод.точки доступу:
Слободяник, Олена; Нуцковський, Богуслав

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Абрамовских, В.
    Павленковская - не просто бренд, а другой уровень работы [Текст] / Валентина Абрамовских // Библиополе. - 2011. - № 3. - С. 2-4
ББК 78.34(Рос)
Рубрики: Публічні бібліотеки--Бібліотечне обслуговування
Кл.слова (ненормовані):
НМВ
Анотація: З досвіду роботи Павленківських бібліотек в Челябінській обл. (РФ)

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

9.


    Пустотін, Вадим.
    Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. Пустотін // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36
Рубрики: Бренд
   Торгова марка

   Лояльність споживача

Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Чумаченко, Андрій.
    Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування
   Соціальні мережі--Просування товару

   Інтернет-маркетинг

Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Важенина, И.
    Бренд территории: определения, сущность, формирование [Текст] / Ирина Важенина // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 9. - С. 34-42 : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 42
Рубрики: Регіональний розвиток--Території
Кл.слова (ненормовані):
імідж території -- репутація території -- брендінг території

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Абдуліна, І.
    "Актуальні проблеми інтелектуальної власності" - національний бренд України [Текст] / Ірина Абдуліна // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 4-11 : фотогр.
Рубрики: Інтелектуальна власність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- авторське право -- інноваційний розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Смілянець, В. (аспірант).
    Технології формування власної торговельної марки [Текст] / В. Смілянець // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Библиогр.: с. 44 (8 назв.)
Рубрики: Торгівельна марка--Власна
   Бренд-менеджмент

   Торгівельні мережі--Конкурентоспроможність

Анотація: У статті запропоновано специфічні інструменти бренд-менеджменту від формування бренд-стратегії та формування архітектури своїх брендів до проведення бренд-аудиту та пошуку нових підходів щодо розвитку та просування своїх брендів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Шрамко, І.
    Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати [Текст] / І. Шрамко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46
Рубрики: Торгівельна марка
   Бренд

   Маркетинг--Чехія

Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Старостіна, А. (завідувач кафедри; кандидат економічних наук; професор).
    Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Текст] / А. Старостіна, В. Кравченко, А. Личова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 47-56. - Библиогр.: с. 55-56 (23 назв.)
Рубрики: Імідж країни
   Бренд країни

   Імідж України

Анотація: У статті проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн, викладено результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр.


Дод.точки доступу:
Кравченко, В. (кандидат економічних наук; доцент); Личова, А. (кандидат економічних наук; доцент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Крайнюченко, О. Ф.
    Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда [Текст] / О. Ф. Крайнюченко, Ю. І. Максименко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 114-116 (№7). - Бібліогр.: с. 116
Рубрики: Економіка підприємства--Бренд
Кл.слова (ненормовані):
корпоративний бренд -- маркетинг -- ЗАТ "Оболонь" -- кондитерська корпорація Roshen


Дод.точки доступу:
Максименко, Ю. І.; Гаврилова, Т. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Бобринская, Екатерина.
    Концептуализм как бренд [Текст] : [концептуальные художники, новая экономика искусств] / Екатерина Бобринская ; интервью В. Захаров // Искусство. - 2011. - № 2/3. - С. 38-43 : фотоил . - ISSN 0130-2523
ББК 85
Рубрики: Мистецтвознавці--Авангардизм--Історія
Кл.слова (ненормовані):
Бренд -- революція в мистецтві -- концептуальні художники -- нова економіка мистецтв


Дод.точки доступу:
Захаров, В. \интервью.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Старостіна, А. О.
    Критерії вибору стратегії просування бренда країни [Текст] / А. О. Старостіна, О. В. Антонюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 9. - С. 11-14 : табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Макроекономіка--Бренд країни
Кл.слова (ненормовані):
макроекономічні критерії -- стратегія просування бренда держави -- матриця вибору стратегії просування


Дод.точки доступу:
Антонюк, О. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Гнатюк, Сергій.
    Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання [Текст] / Сергій Гнатюк // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: с. 52-53
ББК 66.3(4Укр)4
Рубрики: Політика--Державність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- державний бренд -- зв'язки з громадськістю -- комунікативна політика -- органи державної влади -- інформаційна політика
Анотація: Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Кеворков, Владимир.
    Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга [Текст] / В. Кеворков // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 11-12. - С. 69-72.
ББК 65.290-21
Рубрики: Бренд
   Управління компанією

   Управління маркетингом

Кл.слова (ненормовані):
Реклама -- Якість
Анотація: Дана стаття про помилки, які допускаються вітчизняними компаніями у визначенні ролі і завдань маркетингу, а також про можливі наслідки цих помилок.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)