Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Кінцевий споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Козловський, С. В.
Визначення оптимального каналу реалізації молочної продукції [Текст] / С. В. Козловський, Н. М. Тарасюк> // Економіка АПК. - 2012. -
№ 2
. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК
36.95
Рубрики:
Аграрний сектор економіки--Молочна галузь--Україна
Регіональна економіка--Вінницька область
Економіка підприємства--Маркетинг--Збутова служба
Кл.слова (ненормовані):
Канали реалізації
--
Кінцевий
споживач
--
Молокопереробне підприємство
Анотація:
Досліджено проблему вибору переробним підприємством оптимального каналу реалізації молока та молочної продукції в контексті вертикальної інтеграції.
Дод.точки доступу:
Тарасюк, Н. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шабельник, Тетяна
.
Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] / Тетяна Шабельник> // Економіст. - 2014. -
№ 4
. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.9(4Укр)421.5
Рубрики:
Фармацевтичний ринок--Управління
Кл.слова (ненормовані):
сегментація
--
споживчі структури
--
кінцевий
споживач
--
законодавство
--
кон'юнктура
Анотація:
У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Палайда, О. Б.
"Гордиев узел" или проблема присоединения к украинским электрическим сетям. Почему Украина занимает 140 место по этому показателю и что с этим делать? В 35-ти вопросах и ответах [Текст] / О. Б. Палайда> // Енергетика та електрифікація. - 2017. -
№ 2
. - С. 2-12 : рис.
Рубрики:
Електричні мережі--Україна
Кл.слова (ненормовані):
"стандартне приєднання"
--
важливість проблеми
--
можливість рішення проблеми
--
ціна приєднання
--
методика оцінки фінансових витрат
--
кінцевий
споживач
Анотація:
Проблема присоединений к электросетям на слуху уже давно. Все, кто когда-нибудь подключал объект к электрическим сетям, с содроганием вспоминают, через что им пришлось пройти. Не нравится эта процедура ни потребителям, ни строителям, ни проектантам, ни многим энергетикам. О важности правильного решения проблемы с присоединениями и говорится в данной статье.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)