Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


    Бєлова, Т. Г.
    Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності [Текст] / Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 112-115 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка підприємства--Конкурентоспроможність--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
методи оцінювання конкурентоспроможності -- маркетингова діяльність -- товарний асортимент


Дод.точки доступу:
Крижко, А. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Герасимяк, Н. В.
    Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетингові заходи -- ефективність маркетингу

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Корінєв, В. Л.
    Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві [Текст] / В. Л. Корінєв, Г. А. Сємілєтова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Планування
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- маркетингова діяльність -- процес планування -- цілі та критерії діяльності підприємства -- маркетинговий план -- попит -- потреби споживача


Дод.точки доступу:
Сємілєтова, Г. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Трохимець, О. І.
    Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві в сучасних умовах господарювання (на прикладі брендів компанії "Юнімілк-Данон") [Текст] / О. І. Трохимець // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 6. - С. 281-286 : рис. - Бібліогр.: с. 285 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- трейд-маркетинг -- молочна продукція

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Тунік, А. Г.
    Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич" [Текст] / А. Г. Тунік // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2013. - № 2. - С. 186-189 : рис. табл. - Бібліогр.: с. 189 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкуренція -- зовнішнє середовище -- маркетингова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Тарасов, І. Ю.
    Маркетингова макросегментація вкладників банків [Текст] / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223 : табл. - Бібліогр.: с. 222 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Банківська система--Депозити
Кл.слова (ненормовані):
депозитний ринок -- вкладник -- банк -- сегментація -- маркетингова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Петренко, А. В.
    Особливості продукції овочівництва як передумова інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в овочепродуктовому підкомплексі [Текст] / А. В. Петренко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 6. - С. 139-142 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 142
Рубрики: Овочівництво
Кл.слова (ненормовані):
овочепродуктовий підкомплекс -- особливості продукції овочівництва -- специфіка овочепродуктового підкомплексу -- маркетингова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Мезецька, К. Ю.
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) [Текст] / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : рис. - Бібліогр.: с. 190
Рубрики: Соціокультурна інфраструктура
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- бренд -- брендинг -- позиціонування бренда -- маркетингова діяльність -- стратегії позиціонування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Лисогор, Елена (переводчик).
    Презентация об успехах компании (Presentation about the Company's Success) [Текст] / Е. Лисогор // Секретарь-референт. - 2013. - № 12. - С. 44-54
Рубрики: Соціальне управління
   Управління підприємством

   Социальное управление

   Управление предприятием

Кл.слова (ненормовані):
успіх компанії -- презентація успіху компанії -- охорона праці -- управління персоналом -- інноваційна продукція -- маркетингова діяльність -- фінанси підприємств -- успех компании -- презентация успеха компании -- охрана труда -- управление персоналом -- инновационная продукция -- маркетинговая деятельность -- финансы предприятий
Анотація: Розглядаються варіанти проведення презентації успіху компанії на корпоративних вечірках. Презентаційна розповідь про успіх в охороні праці, в управлінні персоналом, в методах збільшення продаж продукції, послуг, про інноваційність виробництва, про рентабельність підприємства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Луцяк, В. В.
    Нормативно-правова база регулювання діяльності малого підприємства [Текст] / В. В. Луцяк // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 3. - С. 91-99 : табл. - Бібліогр.: с. 98-99
Рубрики: Малі підприємства--Україна
Кл.слова (ненормовані):
правове середовище -- маркетингова діяльність -- проблемні аспекти -- заходи щодо розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Петрицька, О. С.
    Економічний аналіз: перспективи розвитку [Текст] / О. С. Петрицька // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 67-71. - Бібліогр.: с. 71 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Економічний аналіз
   Стратегічний аналіз

   Розвиток підприємства--Стратегічні напрями

Кл.слова (ненормовані):
ПІДПРИЄМСТВО -- ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Фисинин В. И.
    Маркетинг в яичном птицеводстве [Текст] / Фисинин В. И. // Ефективне птахівництво. - 2016. - № 2. - С. 45-48 : ил.
Рубрики: Птахівництво--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
яєчне птахівництво -- маркетингова діяльність -- птахівниче підприємство -- ринок птахопродуктів -- маркетингові дослідження
Анотація: В яичном птицеводстве маркетинг формирует и определяет следующие альтернативные цели для эффективного функционирования производства: максимизация потребления, максимизация выбора потребителей, максимизация качества и уровня жизни населения. Расмотрены вопросы формирования каналов сбыта, планирования маркетинга, стимулирования продаж, рекламы в яичном птицеводстве, а также исследование рынка птицепродуктов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Гришова, Інна.
    Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках [Текст] / І. Гришова, Ю. Зайцев // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 99-107 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 105-107
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Торгівля
Кл.слова (ненормовані):
розподіл -- збутова діяльність -- суб`єкти продуктового ринку -- товарорух -- маркетингова діяльність


Дод.точки доступу:
Зайцев, Юрій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Савицька, Наталія.
    Проблеми гармонізації професійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Савицька // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 6. - С. 8-14 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 14
Рубрики: Маркетинг--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолог -- маркетингова діяльність -- компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Зозульов, Олександр.
    Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 72
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Інноваційна діяльність
   Бізнес--Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- трактовка маркетингу -- корпоративна модель організації бізнесу -- мережева модель організації бізнесу -- маркетингова стратегія підприємства -- стимули об'єднання -- інноваційна діяльність -- екосистеми підприємства
Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Килиленко, В. В.
    Організація управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки [Текст] / В. В. Килиленко // Економіка АПК. - 2018. - № 9. - С. 69-76 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Підприємства АПК
   Маркетингова діяльність підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова діяльність -- підприємство -- структура управління маркетинговою діяльністю -- організаційна структура -- маркетингова служба
Анотація: Мета статті - визначити базові підходи та чинники щодо формування структури управління маркетингом підприємства, проаналізувати основні типи структур управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні з урахуванням досвіду лідерів світового ринку. Результати дослідження мають практичне значення для процесу ефективної організації управління маркетинговою діяльністю у сучасних підприємствах-постачальниках МТЗ з метою покращення загальних результатів діяльності АПК України. Розроблено практичні рекомендації щодо вибору організаційних структур управління маркетинговою діяльністю на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Газуда, Михайло.
    Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки [Текст] / Михайло Газуда, Мирослава Стеців // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 4. - С. 26-33 : рис. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Цифрові технології
Кл.слова (ненормовані):
управлінський процес -- маркетингова діяльність -- трансформаційні зміни


Дод.точки доступу:
Стеців, Мирослава

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Родіонов, С. О.
    Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства [Текст] / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні технології--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- інтернет-маркетинг -- маркетинговий комплекс -- маркетингові стратегії -- туристичні компанії -- програмне забезпечення -- CRV-системи -- автоматизація маркетингу
Анотація: У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств.


Дод.точки доступу:
Чепела, В. В.; Морозова, Є. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)