Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Синхроністична таблиця<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Козленко, Олександр.
    Моделювання стрічки часу "Розвиток природничо-наукових знань" з використанням синхроністичної таблиці [Текст] / Олександр Козленко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 33-41 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Викладання природничих дисциплін у школі
Кл.слова (ненормовані):
Стрічка часу -- Синхроністична таблиця
Анотація: Створення стрічки часу належить до традиційних прийомів формування хронічних уявлень. Робота із стрічою часу сприяє формуванню уявлення про лінійність часу та різні проміжки часу за допомогою графічних або просторових образів. У статті наведено приклади створення стрічок часу у вигляді реальних, графічних і вербальних моделей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів [Текст] / Л. П. Величко, О. Г. Козленко, Ю. Б. Малієнко [та ін.] // Географія та економіка в рідній школі. - 2017. - № 4. - С. 16-26.
Рубрики: Природничі науки--Історія природничих наук
Кл.слова (ненормовані):
синхроністична таблиця -- відкриття в природничих науках -- інтегрування знань
Анотація: У синхроністичній таблиці наведено відомості про видатні відкриття в хімії, біології, фізиці, астрономії, географії на тлі найважливіших фактів всесвітньої історії та історії літератури і мистецтва. Таблицю розроблено згідно з чинними навчальними програмами з різних предметів для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона стане у пригоді вчителям з метою формування в учнів цілісного уявлення про історичну добу, коли здійснювалися відкриття у природничих науках, під час проведення інтегрованих уроків, дискусій, семінарів, створення проблемних навчальних ситуацій, організації проектної діяльності учнів, а також як довідковий матеріал.


Дод.точки доступу:
Величко, Л. П.; Козленко, О. Г.; Малієнко [та ін.], Ю. Б.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)