Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=акмеологічний простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Хворостяний, Ігор
.
Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього? [Текст] / І. Хворостяний> // Освіта і управління. - 2013. -
№ 1-2
. - С. 53-61. - Библиогр.: с. 61 (7 назв.)
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Інноваційна діяльність
Інформатизація суспільства
Український гуманітарний ліцей
Кл.слова (ненормовані):
Акмеологічний
простір
--
Проектна технологія
Анотація:
У статті розглянуто діяльність Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка як школи майбутнього.
Знайти схожі
>
2.
Головай, Ірина
.
Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / Ірина Головай> // Українська мова і література в школах України. - 2020. -
№ 12
. - С. 21-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська мова--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність
--
акмеологічний
простір
--
учитель-акмеолог
--
обдарована особистість
--
педагогічна майстерність
--
лінгвістична компетентність
Анотація:
Представлено варіативні моделі вчителя-філолога акмеологічного ліцею, визначено професійні компетентності, якими має володіти учитель-філолог-акмеолог, та окреслено його концептуальну самобутність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)