Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=аксіологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Отдєлєнцев, Є. О.
Науково-філософські аспекти політичної соціалізації [Текст] / Є. О. Отдєлєвцев> // Економічний часопис - ХХІ. - 2011. -
№ 9/10
. - С. 21-24. - Бібліогр.: с. 24 . - ISSN 1728-6220
Рубрики:
Політична соціалізація
Кл.слова (ненормовані):
філософський аспект
--
антропологічний
підхід
--
системний
підхід
--
аксіологічний
підхід
--
теорія пізнання
--
політична свідомість
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Митник, О.
Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі [Текст] / Олександр Митник> // Початкова школа. - 2012. -
№ 5
. - С. 4-8. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК
74
Рубрики:
Педагогіка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
навчально-творча діяльність
--
особистісно-орієнтований
підхід
--
рефлексивно-діяльнісний
підхід
--
аксіологічний
підхід
--
розвивальне навчання
Анотація:
У статті розкривається сутність принципів навчання у контексті творчого навчально-виховного процесу у початковій школі. Наведено приклади завдань розвивального характеру з природознавства, української мови, читання тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Базиль, Людмила
.
Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№8
. - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК
81 + 83
Рубрики:
Українська мова--Методична робота
Українська література--Методична робота--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури
--
літературознавча компетентність
--
системний
підхід
--
синергетичний
підхід
--
знаннєвий
підхід
--
екзистенціальний
підхід
--
аксіологічний
підхід
--
акмеологічний
підхід
--
креативний
підхід
Анотація:
У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний,
аксіологічний
, акмеологічний і креативний підходи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Пентилюк, Марія
Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури [Текст] / Марія Пентилюк, Ірина Гайдаєнко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 3
. - С. 13-19. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики:
Українська мова--Виховання в процесі викладання
Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість
--
аксіологічний
підхід
--
синергетичний
підхід
--
компетенція
--
компетентність
Анотація:
У статті розкрито роль української мови і літератури як провідних навчальних предметів у вихованні мовної особистості учнів основної школи, їх духовному, морально-естетичному й культуромовному становленні й розвитку. На основі аналізу шкільних програм визначено, що пріоритетною ідеєю курсів української мови та літератури в основній школі є інтенсивний мовленнєвий та інтелектуальний розвиток учнів і виховання мовної особистості, яке здійснюється як на уроках, так і в позакласній роботі. Доведено, що саме через художнє слово здійснюється естетичний вплив на почуттєву сферу школяра.
Дод.точки доступу:
Гайдаєнко, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)