Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=арт- терапія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Лаєвська, Наталія.
    Гра з кінетичним піском [Текст] / Н. Лаєвська // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 5/6. - С. 59-61 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особи з фізичними вадами--Арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- арт- терапія -- кінетичний пісок
Анотація: Гра з кінетичним піском як елемент арт-терапевтичної роботи в профілактиці порушень психоемоційних станів у дітей з особливими потребами.


Дод.точки доступу:
Дорошенко, Віта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Голінська, Т.
    Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевтичного впливу [Текст] / Т. Голінська // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Психологія дитяча--Молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
арт-терапевтичний вплив -- арт-терапевтичні прийоми -- малювання пальцями -- малювання по мокрому аркушу -- арт- терапія
Анотація: Метод арт-терапії може використовувати практично кожна особистість незалежно від свого віку, культурного досвіду і соціального статусу. Проведення терапії малюванням з дітьми здійснюєтьмя психологом на заняттях, педагогом або самими батьками. Застосування нетрадиційних технік у розвивально-виховному процесі батьками й педагогами дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до дитини відповідно до її бажань, інтересів; сприяє розкриттю її таланту, нормалізує її емоційний стан, розвиває комунікативні навички та вольові якості, що суттєво впливає на підвищення соціальної адаптації і забезпечує її інтеграцію у соціум.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Стародуб, Я. С.
    Проективні методи та методики арт-терапії як провідні напрямки роботи практичного психолога з дітьми з порушенням слуху [Текст] / Яна Сергіївна Стародуб // Нива знань. - 2017. - № 2. - С. 30-31. - Бібліогр.: с.31
Рубрики: Дитяча психологія--Діти з особливими потребами
   Арт-терапія--Дитяча психологія

   Практичний психолог--Дитяча психологія--Досвід роботи--Кривий Ріг, місто (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
арт- терапія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Четверікова, Наталія.
    Глинотерапія [Текст] : робота з першокласниками, які мають труднощі з адаптацією, що виявляються в агресивній поведінці / Наталія Четверікова // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 17/18. - С. 14-18 : рис.
УДК
Рубрики: Психологічні методи--Мистецтво--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- психологічна корекція -- арт- терапія -- агресивна поведінка -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Чупрова, Лілія.
    Sand Art. Піскова анімація [Текст] / Лілія Чупрова // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 62-65. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
арт- терапія -- малювання піском -- вніб 3
Анотація: Ігри на піску є однією з найважливіших форм діяльності дитини. Малювання піском "Sand Art" сприяє розвитку пізнавальних процесів, розвитку дрібної моторики й координації рухів, сприятливо впливає на психоемоційний стан дитини, дає дитині змогу розкрити власний творчий потенціал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Присяжнюк, Ірина.
    Посттравмувальний стресовий розлад [Текст] : арт-терапевтичні прийоми / Ірина Присяжнюк // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 19/20. - С. 14-23. - Бібліогр.: с. 16
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
арт- терапія -- посттравматичний синдром у дітей -- стресові розлади -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Кіракосян, Ганна.
    Легка адаптація першачків [Текст] : методи арт-терапії / Ганна Кіракосян // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 19/20. - С. 24-27 : рис. - Бібліогр.: с. 27
УДК
Рубрики: Психологічні методи--Арт-терапія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
мандала -- арт- терапія -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Козлова, Анна.
    Рецепти арт-терапії: специфіка терапевтичного впливу [Текст] / Анна Козлова // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 2. - С. 4-11 : рис. - Бібліогр.: с.11
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
музикотерапія -- бібліотерапія -- драмотерапія -- арт- терапія -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Висока, Анастасія.
    Кольоровий ресурс [Текст] : авторська арт-терапевтична техніка / Анастасія Висока // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 88-93 : рис.
УДК
Рубрики: Психологічні методи--Арт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
арт- терапія -- кольоровий ресурс -- візуалізаційні методики -- арт-терапевтичний метод -- вніб 3
Анотація: Мета техніки - формування матеріального абстрактного уявлення людини про її власні ресурси та способи подолання перешкод.


Дод.точки доступу:
Грубі, Тамара

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)