Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=атрибути бренду<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Карачина, Н. П.
    Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [Текст] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 25-32 : рис. - Бібліогр.: с. 31-32
УДК
Рубрики: Брендинг--Сільські території--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
атрибути бренду -- структорологічна модель брендингу -- історія -- трактування категорій -- теорія брендингу територій -- управління
Анотація: У статті досліджено потенціал та перспективи територіального брендингу як своєрідної альтернативної, нетрадиційної маркетингової технології сільського розвитку. Розглянуто особливості такого брендингу в Україні. Підкреслено, що актуальність брендингу загалом та брендингу територій обумовлені останніми тенденціями сучасного бізнесу, за якими фактор якості відіграє все меншу роль у здійсненні впливу на споживача: брендові товари складають переважну більшість постіндустріальних економік; все більше зростає престиж національних торгових марок; окупність брендингу усталено зменшується; подальше товарне насичення продуктових ринків диктує необхідність забезпечити більший доступ до споживача.


Дод.точки доступу:
Вакар, Т. В.; Мороз, І. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)