Пошуковий запит: (<.>K=аутизм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Т 19
Тарасова, Т. Ранній дитячій аутизм [Текст] : проблеми діагностики та корекції / Т. Тарасова> // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 34. - С. 30-33.
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): аутизм -- ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цирфа, Юлія. Зазирнути до нейролабораторії свідомості. [Текст] : Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні / Юлія Цирфа> // Віче. - 2011. - № 11. - С. 70-71
Рубрики: Художнє мистецтво--Аутизм Аутизм--Образне мислення Анотація: Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні, яка є куратором проекту "Аут-2011". Цей проект охоплює тему аутичної свідомості та її творчі можливості, проблеми нейрорізноманітності загалом, нестандартного мислення та досліджує його прояви в галузі образотворчого мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ротай, Н. Вихід із глибокої ізоляції. Без навчання і спілкування з однолітками дитина-аутист може вирости інвалідом, а пішовши до звичайної школи - генієм [Текст] / Н. Ротай> // Україна молода. - 2012. - 14 берез.(№ 42). - С. 10
ББК 74.5 Рубрики: Спеціальна педагогіка--Аутизм
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коляда, Г. Методи соціально-психологічної допомоги дітям з розладами зі спектру аутизму [Текст] / Г. Коляда> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 95-96. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Психологія--Психічний розвиток--Діти Кл.слова (ненормовані): аутизм -- сенсорна інтеграція -- поведінкова терапія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Барон-Коэн, Саймон. Аутизм и техническое мышление [Текст] / Саймон Барон-Коэн> // В мире науки. - 2013. - № 1. - С. 48-52 : фотоил. - Библиогр.: с. 52
ББК 72 + 5 Рубрики: Наука--Біологія--США Хвороби--Аутизм Кл.слова (ненормовані): психопатологічний розвиток -- феномен кремнієвої долини -- чоловічий розум
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Осипчук, Наталія. Цей крихкий світ дитинства [Текст] / Н. Осипчук> // Демократична Україна. - 2013. - 24 трав.(№ 21)
ББК 5 + 88.8 Рубрики: Діти--Аутизм Громадські організації--Інваліди--Діти--Україна Дитяча психологія--Діти з особливими потребами
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кукшинова, О. Психофизические особенности нарушения речи / О. Кукшинова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 41-43
ББК 74.5 Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія Спеціальна педагогіка--Діти з емоційно вольовими порушеннями та з аутизмом Кл.слова (ненормовані): дети-логопаты -- дисграфия -- дислексия -- коррекционно-педагогическая работа -- аутизм Анотація: Раскрыты психофизические особенности нарушения речи, предложены основные виды коррекционно-педагогической помощи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кулик, Володимир Аутичні діти: які вони? [Текст] / Володимир Кулик> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 17. - С. 30-32. - Бібліогр.: с. 32
ББК 88.8 Рубрики: Дитяча психологія--Аутичні діти Кл.слова (ненормовані): аутизм -- РСА -- спектр аутизму
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лэнг, Николас. Помощь детям с аутизмом [Текст] / Николас Лэнг, Кристофер Макдугл> // В мире науки. - 2013. - № 12. - С. 72-78 : фот. цв. - Пер. М.С.Багоцкая. - Библиогр. в конце ст.
ББК 5 Рубрики: Медицина--Нейробіологія--Аутизм Анотація: Аутизм, остается медицинской загадкой, для него нет какого-либо явного способа лечения, однако существуют методики, которые могут улучшить ситуацию в долгосрочной перспективе.
Дод.точки доступу: Макдугл, Кристофер Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Любенко, В. Они могут жить полноценно [Текст] / Виктор Любенко > // Деснянка. - 2014. - 23 січ. (№ 4) . - С. 5
. - ISSN 2075-6860ББК 5 Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку Кл.слова (ненормовані): адаптація -- аутизм -- ДЦП Анотація: Розповідь Чернігівського Центру розвитку дитини «Янголятко» для адаптації хворих на ДЦП, синдром Дауна, аутизм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скрипник, Тетяна. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.3 Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти Анотація: В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах.
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Труфанова, Евгения Владимировна. "Особые дети": корректирующие методики и сказкотерапия [Текст] / Е. В. Труфанова> // Библиотечное дело. - 2012. - № 8. - С. 2-4 : фот. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1727-4893ББК 78.373.67 Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Люди з обмеженими можливостями--Діти--Росія Кл.слова (ненормовані): особливі діти -- соціальні проблеми дітей -- залучення до читання -- аутизм Анотація: О коррекционно-развивающей работе по приобщению социально незащищенных детей к чтению.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скрипник, Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Педагогіка--Спеціальна освіта Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм -- Педагогіка. Педагогічні науки Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.5
Супрун, Г. Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися [Текст] / Ганна Супрун> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17
ББК 74.5 Рубрики: Корекційна педагогіка Дошкільна педагогіка Дефектологія Аутизм Кл.слова (ненормовані): складні діти -- важковиховні діти Анотація: Подано поради фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.5 Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Корекційна педагогіка Аутизм Кл.слова (ненормовані): аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Батюк, Наталя. Корекція пізнавальної сфери учнів [Текст] : цикл занять / Н. Батюк> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 5/6. - Вкладка - с. 1-71 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна психологія--Аутизм Кл.слова (ненормовані): розумова діяльність -- психічні процеси -- аутизм -- вніб 3 Анотація: Робота психолога з дітьми із затримкою психічного розвитку й дітьми-аутистами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лось, Елена. Рожденные гениями [Текст] / Елена Лось> // Сегодня. - 2017. - № 5. - С. 12
Рубрики: Психічні розлади Кл.слова (ненормовані): аутизм -- синдром аспергера -- психіатрія Анотація: Статья о психическом расстройстве синдроме Аспергера.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чуприков, А. П. Що треба знати про аутизм? [Текст] / А. П. Чуприков> // Українське слово. - 2017. - 17-22 трав. (№ 20). - С. 10 : ил.
Рубрики: Психіатрія--Аутизм Анотація: Аутизм - в перекладі з латинської autos - занурення у себе. Це загальний розлад психологічного характеру, що спричиняє запізнення у формуванні основних поведінкових навичок.Уникнути аутизму або вилікувати його неможливо. Але своєчасна діагностика і лікарське втручання особливо важливе. Серед видатних аутистів відомі Білл Гейтс, Ісаак Ньютон, Альберт Ейнштейн, Стівен Спілберг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 9-15
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 4 (квітень). - С. 13-19 : ілюстр.
Рубрики: Аутизм Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: У статті розглянуто причини виникнення аутизму, диференціація та механізми аутизму.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|