Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=булінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
1.


    Луценко, О. Л.
    "Булінг по - дорослому" : психологічні особливості жертв цькування у педагогічному середовищі [Текст] / О. Л. Луценко // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 11. - С. 43-49. - Бібліогр. : 20 назв.
ББК 74+88
Рубрики: Психологія освіти
   Педагоги--Цькування на робочому місці

   Педагогічний колектив--Психологічний клімат

Анотація: У статті розглянуто ступінь цькування, який шкільні педагоги відчувають на робочому місці, яке може ініціюватися з боку інших педагогів або адміністративного персоналу.


Дод.точки доступу:
Ткачук, К. Є.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Журавель, Т. О..
    Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти
Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей.


Дод.точки доступу:
Зюзь, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Попова, О.
    Діти в умовах травматичної кризи [Текст] : адаптація та психологічний супровід / О. Попова // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 11/12. - С. 1-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - вкладка
ББК 88.4
Рубрики: Психокорекційна робота--Діти--Екстримальні умови
   Психологічна допомога--Діти--АТО

Кл.слова (ненормовані):
травматична криза -- жорстоке поводження з дітьми -- агресія -- ауторелаксація -- булінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шебаніц, В.
    Стоп агресії підлітків! / В. Шебаніц // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Виховні заходи--Психологія
   Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття, семінари

Кл.слова (ненормовані):
насильство -- шкільне насильство -- булінг -- хейзинг -- мобінг -- дідівщина
Анотація: Заняття розроблене з метою набуття учнями досвіду суспільної активності через організацію спільної діяльності, яка є одночасно й навчальною, і практично; усвідомлення учнями власної відповідальності за випадки булінгу у шкільному колективі; розуміння кооперації чи співпраці для вирішення проблем подолання проявів насильства; вироблення навичок працювати у групі, доходити до компромісу, застосовувати метод "мозкового штурму" для розв’язання проблем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Фрайзер, Д.
    Булінг: звичайне явище, що руйнує психику [Текст] / Д. Фрайзер, Ен Марі Гардініер Халстед, Р. Курвін // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 11. - С. 18-23. - Зміст: Як і чому це відбувається ; 5 міфів про булінг ; Окрім міфів ; Стратегія змін
ББК 88.8
Рубрики: Булінг
   Дитяча психологія--Агресія--Насильство--Діти

Кл.слова (ненормовані):
буллінг


Дод.точки доступу:
Халстед, Ен Марі Гардініер; Курвін, Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 48-52 : іл. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 44-49 : іл. - Бібліогр. 14 назв. - Поч. у № 1. - С.48-52
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Шевченко, О. О.
    Що таке булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі : (тренінгові заняття для керівників МО класних керівників) / О. О. Шевченко // Виховна робота в школі. - 2016. - № 6. - С. 48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги
   Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття, семінари

Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне цькування
Анотація: Захід розроблений з метою ознайомити учасників із поняттям "булінг", визначити ознаки жерт цькувань і методами профілактики виникнення та подолання проявів булінгу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Шевченко, О. О.
    Що таке булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі : (тренінгові заняття для керівників МО класних керівників) / О. О. Шевченко // Виховна робота в школі. - 2016. - № 6(Черв.). - С. 48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги
   Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття, семінари

Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне цькування
Анотація: Захід розроблений з метою ознайомити учасників із поняттям "булінг", визначити ознаки жерт цькувань і методами профілактики виникнення та подолання проявів булінгу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


   
    Булінг в українських школах [Текст] : дослідження UNICEF Ukraine // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 7-11. - За матеріалами сайту www.uaua.info
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Булінг--Розвиток дитини--Україна
Анотація: Організація UNICEF Ukraine опубліковала результати опитуванн українських школярів щодо булінгу. Булінг (знущання, цькування, залякування) – це зарозуміла, образлива поведінка, пов'язана з дисбалансом влади, авторитету або сили.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Моісеєва, Тетяна.
    Зламаний інстинкт [Текст] / Т. Моісеєва // Урядовий кур'єр. - 2017. - 7 верес. (№ 166). - С. 4
Рубрики: Діти--Насильство над дитиною
   Діти--Доведення до самогубства

   Дитяча психологія--Агресія--Насильство

Кл.слова (ненормовані):
булінг -- кібербулінг
Анотація: Проведене в Україні дослідження ЮНІСЕФ оприлюднило приголомшливі факти: 67% школярів віком від 11 до 17 років стикаються з проблемою булінгу протягом останніх 3-х місяців.Булінг (від англ. bully - насильник, забіяка) - це агресивне приниження, знущання, цькування, коли переслідувач самостверджується за рахунок іншої, вразливішої і слабшої людини. Булінг здатен довести до думок про самогубство, якщо дитина не хоче говорити з кимось з батьків, виходом може стати звернення на гарячу лінію щодо запобігання насильству - 0-800-500-225. Останнім часом дедалі більших масштабів набуває бібербулінг - цькування в соціальних мережах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Бєляєва, Олена.
    Булінг у шкільному середовищі [Текст] : теорія та практика / Олена Бєляєва // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 17/18. - Вкладка С.1-16 : рис. - Бібліогр.: с. 9
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна гігієна --Діти
Кл.слова (ненормовані):
агресія -- насильство -- цькування -- вніб 3
Анотація: Булінг - процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного та психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей, які не здатні захистити себе в цій ситуації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ланько, А. С.
    Крик і приниження як метод вітчизняної педагогіки [Текст] : досвід / А. С. Ланько // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 3. - С. 38--39
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Керівництво школою--Україна
   Педагогічні колективи

Кл.слова (ненормовані):
директор -- педагог -- булінг -- моральний клімат в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Ньюман, Лоренцо ((Італія)).
    Освіта - це не про класну кімнату, а про країну [Текст] : експерти/-ки EdCamp Ukraine 2017 / Лоренцо Ньюман // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 6. - С. 37-38 : портр.
Рубрики: Школи--Навчання--Виховання--Досвід--Японія--Італія
Кл.слова (ненормовані):
італійський коуч -- булінг в японських школах -- нечесне навчання


Дод.точки доступу:
Ньюман, Лоренцо (експерт-фрілансер з освіти, консультант агенцій ООН, громадських організацій та приватних компаній, автор книги "Страх і ризик") \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Єфремова, Г. Л.
    Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву [Текст] / Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 8. - С. 14-19 : табл., фот. - Далі буде
Рубрики: Дитяча психологія--Агресія--Насильство
   Загальноосвітні навчальні заклади--Насильство--Ознаки та специфіка--Види

Кл.слова (ненормовані):
кібербулінг -- приховане знущання -- психологічний шкільний булінг -- фізичний булінг -- вербальний булінг -- образливі жести -- залякування -- ізоляція -- вимагання -- пошкодження майна
Анотація: Насильство може чинитися як дорослими щодо дітей, так і самими дітьми відносно одне одного. Оскільки діти проводять багато часу саме в навчальних закладах. то школи мають відігравати одну з ключових ролей у справі захисту дітей від насильства.Назва "булінг" походить від англійського слова bylly, яке означає хуліган, забіяка, людина, яка використовує свою силу і владу, щоб налякати, або заподіяти шкоду слабшим людям.Поняття булінг означає агресивну поведінку однієї людини відносно іншої.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Єфремова, Г. Л.
    Причини та наслідки шкільного булінгу [Текст] : поради психолога / Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 37-42 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз
   Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія

   Неповнолітні--Протиправна поведінка--Профілактика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- девіантна поведінка -- жорстокі ігри -- соціально-психологічна книза -- асоціальна поведінка -- суїцидальні думки -- булі-агресори -- аутичне відхилення
Анотація: Проблема шкільного булінгу вимагає системного й комплексного розгляду її як суспільно багатоаспектного явища. Саме тому й підхід до її розв'язання повинен бути системним і комплексним. Ця проблема вимагає залучення до її вирішення не тільки вчителів, фахівцівпсихологічної служби школи, батьків, громадськості, засобів масової інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Горчинська, Олександра.
    Що, не маєш машини? [Текст] : як українців статусно утискають на роботі, в школі та житті / Олександра Горчинська // Україна молода. - 2018. - № 9. - С. 11 : рис.
Рубрики: Соціологія--Соціальні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- дискримінація за майновим станом -- соціальна нерівність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Яворська, Тетяна
    Зупинити шкільний терор. Булінг - проблема № 1 [Текст] / Тетяна Яворська // Інформатика (Шкільний світ). - 2018. - № 2. - С. 11-17. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Булінг--Екстремізм--Круглий стіл
Кл.слова (ненормовані):
дисциплінарні заходи -- психосоматичні ознаки -- агресивна мова -- випадок насильства
Анотація: З проявами булінгу в Україні стикаються 8 із 10 дітей. Такі дані оприлюднили в Українському інституті дослідження екстремізму. Насильницька модель поведінки стає дедалі популярнішою по всьому світу. До чого може призвести ігнорування булінгу та як йому запобігти розповідається в даній статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Єфремова, Г. Л.
    Профілактика насильства в сім’ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова // Виховна робота в школі. - 2018. - № 3. - С. 36-39
Рубрики: Соціальна педагогіка--Сім'я
Кл.слова (ненормовані):
насильство над дитиною -- булінг -- фемінінність -- маскулінність
Анотація: Матеріал статті дозволяє розширити поінформованість із проблем насильства над дитиною в сім’ї та шкільному середовищі, визначає шляхи попередження булінгу в освітніх закладах, висвітлює сутність, види та принципи профілактики насильства, розкриває особливості формування ненасильницької поведінки особистості засобами корекційно-профілактичних програм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Сорока, Валентина.
    Булінг - це міні-теракт [Текст] / Валентина Сорока // Освіта України. - 2018. - № 30. - С. 10-11
Рубрики: Психологія вікова--Конфлікти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
цькування -- психологічне насильство -- міжособистісні конфлікти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-90 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)