Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=бібліотечно-інформаційні послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Амлинский, Л. З.
Читатель в научной библиотеке информационного общества [Текст] / Л. З. Амлинский> // Научные и технические библиотеки. - 2011. -
№ 7
. - С. 5-17. - Библиогр.: с. 17 . - ISSN 0130-9765
ББК
78.30
Рубрики:
Бібліотеки--Бібліотечна справа--Читачі--Інформаційне суспільство
Кл.слова (ненормовані):
наукові бібліотеки
--
бібліотечне обслуговування
--
інформація
--
бібліотечно
-
інформаційні
послуги
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
>
2.
Лазоренко , Ю.
Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко > // Бібліотечний вісник. - 2013. -
№4
. - С. 17-24
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські бібліотеки
--
бібліотечний маркетинг
--
бібліотечно
-
інформаційні
послуги
--
культурно-просвітницька діяльність
--
імідж бібліотеки
--
бібліотечна реклама
Анотація:
У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у
бібліотечно
-
інформаційні
й, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)