Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=вивчення нового матеріалу<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Вдовенко, Л.
Література ХХ ст. - новий етап в історії українського письменства. Ідейно-естетичні пошуки українських письменників. 11 клас [Текст] / Людмила Вдовенко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. -
№ 33/34
. - С. 26-32
Рубрики:
Українська література--Письменники
Кл.слова (ненормовані):
опорні знання
--
вивчення
нового
матеріалу
--
стилі літератури
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Дзюбінська, О. В.
Урок на тему "Геоекологічна ситуація в Україні", 8 клас [Текст] / О. В. Дзюбінська> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. -
№ 4
. - С. 20-21.
ББК
74.26
Рубрики:
Екологія--Урок
Кл.слова (ненормовані):
розробка уроку
--
вивчення
нового
матеріалу
--
екологічне мислення
--
екологічна культура
Анотація:
Урок проводиться для формування в учнів уявлення про зміни компонентів природи під впливом господарської діяльності людини, розвитку критичного мислення учнів, підвищення екологічної культури. Подано розробку уроку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Ділова гра "Створюємо
урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон. Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків) [Текст] / М. Васильянц, О. Василішина, Г. Щокіна и др> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 6/7
. - С. 7-11.
Рубрики:
Зарубіжна література--Урок
Зарубіжна література--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
мотиваційний етап
--
вивчення
нового
матеріалу
--
осмислення нових знань і умінь
--
пояснення домашнього завдання
Анотація:
Стаття містить характеристику діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку, зокрема на мотиваційному етапі, при вивченні
нового
матеріалу
, під час осмислення нових знань і умінь (узагальнення й закріплення
матеріалу
), а також при поясненні домашнього завдання. Приділено увагу формам, методам і прийомам роботи на кожному з етапів уроку.
Дод.точки доступу:
Васильянц, М.; Василішина, О.; Щокіна, Г.; Моргун, М.; Орлова, В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Кузнєцова, О.
Ліна Костенко. "Чайка на крижині". Розповідь про письменницю. Образи, ідея поеми. "Нащо крилатим грунт під ногами?" [Текст] : урок / Олена Кузнєцова> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 3
. - С. 29-31.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
поетеса
--
алегорія
--
диптих
--
алегоричний образ
--
метафора
--
вивчення
нового
матеріалу
Анотація:
Мета уроку: ознайомити учнів з цікавими фактами життя і творчості Ліни Костенко, змістом твору "Чайка на крижині", допомогти усвідомити ідейно-художню значущість, неповторність поезії, розвивати навички виразного читання поетичних творів, аналізу, висловлювання власних міркувань та асоціацій; вчити учнів з'ясовувати ідею твору, його підтекст, аналізувати образи; виховувати прагнення до духовного багатства, самовдосконалення.
Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Габінет, І. В.
Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. -
№ 6
. - С. 11-13 : іл.
Рубрики:
Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
вправи для розвитку дихання
--
вправи для фонетичного сприймання
--
повторення вивчених букв
--
вивчення
нового
матеріалу
--
фізкультхвилинка для очей
--
закріплення знань, умінь та навичок
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Витрикуш, Ірина
.
Образ Лиса Микити та риси його характеру [Текст] : за казкою Івана Франка "Фарбований Лис" [5-й клас] / Ірина Витрикуш> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. -
№ 4
. - С. 33-38 : ілюстр. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Літературні казки
Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку
--
вивчення
нового
матеріалу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Кравченко, Ольга
.
Психологічна новела "Intermezzo" з жанровими ознаками "поезії у прозі". Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги. Символічні образи. Поетика імпресіонізму : [урок] [Текст] / Ольга Кравченко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 6
. - С. 53-60.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок-психологічне дослідження
--
вивчення
нового
матеріалу
--
вивчення
творчості М. Коцюбинського
--
поезія в прозі
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: ознайомити зі змістом новели М. Коцюбинського "Intermezzo", з особливостями її композиції та жанровими ознаками, розкрити історію її написання, з'ясувати своєрідність системи образів, причини настрою ліричного героя, його подібність з автором, визначити особливості імпресіоністичного стилю М. Коцюбинського; розвивальна: розвивати вміння логічно висловлювати свої думки, пам'ять, мислення; виховна: виховувати в учнів любов до природи рідного краю, дослідити способи боротьби з депресивним станом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)