Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення синтаксису<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Ярмолюк, Алла
    Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- писемне мовлення -- саморозвиток учня -- вивчення синтаксису
Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9-х класів у процесі навчання української мови; згруповано види помилок за визначеними критеріями, надано характеристику вправ на вдосконалення писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Угніч, Р.
    Складносурядне речення: ознаки, види, розділові знаки : [урок української мови, 9 клас] [Текст] / Р. Угніч // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 39-43.
Рубрики: Українська мова--Урок--9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- синтаксичний розбір -- аналіз тексту -- аналіз речення
Анотація: Пропонується розробка уроку для 9 класу, мета якого - створити умови для систематизації та узагальнення знань учнів про складносурядне речення; сприяти вдосконаленню загальнопізнавальних, рефлексивних, емоційно-оцінних та творчих умінь учнів, комунікативних умінь і навичок, уміння презентувати результати своєї роботи; сприяти формуванню загальнолюдських цінностей, вихованню почуття відповідальності, самодисципліни й самоорганізації та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Малишко, Валентина.
    Складні речення з різними видами зв'язку. Розділові знаки в них : [урок], 9 клас [Текст] / Валентина Малишко // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 51-53.
Рубрики: Українська мова--Урок--9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- кодовий диктант -- розробка уроку -- виховання в процесі викладання -- складне речення
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - поглибити в учнів поняття про складне речення з сурядним, підрядним та безсполучниковим зв'язком та розділові знаки в них; розвивати вміння визначати вид складних синтаксичних конструкцій, складати схеми речень, правильно розставляючи розділові знаки в них; формувати творчі вміння моделювати, відновлювати й конструювати складні синтаксичні конструкції відповідно до комунікативного завдання; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти осмисленню учнями материнської та батьківської ролей в родині, ціннісно-моральних уявлень про сім'ю на основі творчої спадщини В. О. Сухомлинського.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Деркач, Олена.
    Складне речення. Узагальнення і систематизація знань : [урок], 9 клас [Текст] / Олена Деркач // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 6. - С. 49-51.
Рубрики: Українська мова--Урок--9 клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- урок-практикум -- мова художньої літератури -- синоніміка складного речення
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - узагальнити і систематизувати знання учнів про складне речення, його будову; дослідити використання складних речень у творах художньої літератури, зокрема у творчості М. Коцюбинського (цикл "З глибини"); удосконалювати вміння учнів визначати складні речення та їх види у художніх текстах; поглибити знання про особливості будови складних речень, їх синоніміку та вживання; удосконалювати вміння досліджувати, аналізувати, експериментувати, формулювати висновки; розвивати пам'ять, логічне й образне, творче мислення, зв'язне монологічне мовлення; виховувати любов до рідного слова, української мови і літератури, патріотизм.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Яворська, Стефанія.
    Види контролю навчальних досягнень із синтаксису як засіб перевірки мовної компетентності учнів [Текст] / Стефанія Яворська // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 14-18.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- зразки завдань з відповідями
Анотація: "Редакція часопису започатковує публікацію статей доктора педагогічних наук, професора С. Т. Яворської з теми: "Тести і мовні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів із синтаксису". Запропоновані завдання сприятимуть здійсненню внутрішньопредметних зв'язків, систематичному повторенню і закріпленню раніше вивченого. Учитель може за потреби змінювати їх, добирати інші, враховуючи мету уроку, можливості учнів і ступінь засвоєння ними навчального матеріалу."


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Третяк, Світлана
    Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова (словосполучення, речення)" [Текст] / Світлана Третяк // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 5. - С. 34-36
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- урок повторення знань -- урок української мови


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Яворська , Стефанія.
    Тестування як форма перевірки навчальних досягнень учнів. Складне речення [Текст] / Стефанія Яворська // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 23-26.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- тест


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Яворська, Стефанія.
    Тестування як форма перевірки навчальних досягнень учнів. Складене речення. Типи речень за структурою [Текст] / Стефанія Яворська // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 40-41.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
тест -- вивчення синтаксису


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


   
    Комплексні завдання для вивчення української мови : [фрагмент уроку], 5 клас [Текст] / Л. Відмиш, Н. Овчаренко, Н. Садовник та ін. // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 21-22.
Рубрики: Українська мова--Урок--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- текст


Дод.точки доступу:
Відмиш, Л.; Овчаренко, Н.; Садовник, Н.; Петріщенко, О.; Рігоц, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Родічкіна, Марія.
    Просте ускладнене речення : [урок], 11 клас [Текст] / Марія Родічкіна // Українська мова і література. - 2020. - № 1/2. - С. 63-64.
Рубрики: Українська мова--Урок--11 клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - узагальнити й закріпити теоретичні відомості з теми "Просте ускладнене речення", удосконалити навички правильно будувати речення з однорідними, відокремленими членами речення, звертаннями, вставними словами, а також ставити розділові знаки в них; розвивати культуру мовлення, творчі здібності; виховувати та прищеплювати інтерес до мистецтва.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)