Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=вивчення творчості М. Коцюбинського<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Фещенко, Марія
.
Новелістична акварель Михайла
Коцюбинського
"На камені" : [урок], 10 клас [Текст] / Марія Фещенко> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 11
. - С. 32
Рубрики:
Українська література--Коцюбинський Михайло Михайлович (1864-1913 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
вивчення
творчості
М.
Коцюбинського
--
урок розвитку творчих здібностей
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - загальноосвітня: навчити пояснювати особливості модернізму як нового етапу розвитку української літератури; знаходити у творі конкретні вияви новаторства; пояснювати роль художньої деталі й зорових образів у творі; характеризувати головних персонажів акварелі; знаходити неохідну інформацію в довідкових виданнях і користуватися нею; розвивальна: розвивати пізнавальні інтереси учнів, формувати навички самостійних пошуків інформації та творчі здібності, приховані таланти, вміння формувати власну точку зору і доводити її; виховна: виховати почуття поваги до мистецтва як естетичної насолоди; цікавість до пізнання взаємодії різних видів мистецтв.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Жила, Світлана
.
"Тіні забутих предків" - повістевий шедевр Михайла
Коцюбинського
[Текст] / Світлана Жила> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 12-17. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики:
Українська література--Коцюбинський Михайло Михайлович (1864-1913 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
модернізм
--
імпресіонізм
--
неоромантизм
--
неонатуралізм
--
екзистенціалізм
--
вивчення
творчості
М.
Коцюбинського
Анотація:
Запропоновано аналіз повісті Михайла
Коцюбинського
"Тіні забутих предків" через призму змісту й форми, зокрема синтезу художніх підсистем модернізму: імпресіонізму, неоромантизму, неонатуралізму й екзистенціалізму, доведено, що їхня взаємодія, перетікання однієї в іншу перетворили текст на художньо-естетичний феномен, на яскраве й оригінальне полімистецьке явище. Автор виявив нове бачення художнього образу світу як систему концептуальних ідей про людину. Письменник створив складний художній образ гуцульського субетносу, показав його у складних взаємовідношеннях із дійсністю: людини з природою, людини з мистецтвом, людини з громадою, людини з іншими людьми і з самою собою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Кравченко, Ольга
.
Психологічна новела "Intermezzo" з жанровими ознаками "поезії у прозі". Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги. Символічні образи. Поетика імпресіонізму : [урок] [Текст] / Ольга Кравченко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 6
. - С. 53-60.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок-психологічне дослідження
--
вивчення
нового матеріалу
--
вивчення
творчості
М.
Коцюбинського
--
поезія в прозі
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: ознайомити зі змістом новели М.
Коцюбинського
"Intermezzo", з особливостями її композиції та жанровими ознаками, розкрити історію її написання, з'ясувати своєрідність системи образів, причини настрою ліричного героя, його подібність з автором, визначити особливості імпресіоністичного стилю М.
Коцюбинського
; розвивальна: розвивати вміння логічно висловлювати свої думки, пам'ять, мислення; виховна: виховувати в учнів любов до природи рідного краю, дослідити способи боротьби з депресивним станом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)