Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=вільний час<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бєлецька, І. В.
Вплив організованого вільного
час
у на становлення особистості учня [Текст] / І. В. Бєлецька> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. -
№ 1
. - С. 27-34. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви) . - ISSN 1817-3764
ББК
74.20
Рубрики:
Соціальна педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
вільний
час
--
культурно-дозвіллєва діяльність
--
особистість учня
Анотація:
У статті розкрито вплив організованого вільного
час
у на становлення особистості учня; проаналізовано деякі аспекти особистісного ставлення учня дозвіллєвій діяльності; визначено поняття "категорія особистості" й "категорія колективу"; виокремлено важливі показники самоактуалізції учня у вільному
час
і, які розривають його особистість; проаналізовано показники рівня просування учнів у саморозвитку у сфері організованого дозвілля; схарактеризовано позитивні обставини, які необхідно створювати, організуючи
вільний
час
учнів, функції вільного
час
у (розвивальна, орієнтаційна, комунікативна, рекреативна); розкрито специфіку змісту вільного
час
у та типи проведення вільного
час
у учнівської молоді (культурно-творчий, культурно-споживчий, рекреативний); проаналізовано принципи культурно-дозвіллєвої діяльності (нерозривний зв’язок з життям, практичним завданням реформування нашого суспільства; принципи диференційованого підходу до різних верств населення, принципи індівідуалізації, принцип доступності, принцип послідовності).
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Фролова, Т.
Який він у нас,
вільний
час
? [Текст] : круглий стіл із підлітками / Т. Фролова> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. -
№ 19/20
. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.015.3-053.6
Рубрики:
Педагогічна психологія--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
--
вільний
час
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)