Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=глобальна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Москаль, Ю.
    Класичний вищий навчальний заклад у регіоні: реалії і перспективи розвитку в кризовий період / Ю. Москаль // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 163-170. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 65.404.5
Рубрики: Економіка освіти
Кл.слова (ненормовані):
глобальна освіта -- рівнева система знань -- класичний університет у регіоні -- концепція "освіта крізь усе життя" -- організаційно-діяльнісна гра -- академічна мобільність -- компактифікація -- комунікація
Анотація: У статті досліджується тенденція розвитку та висвітлені основні напрямки розбудови діяльності вищого навчального закладу як науково-освітньої організації в регіоні за нових економічних умов. Окреслені пріоритетні завдання життєдіяльності та складові конкурнтоспроможності таких університетів. також критично розглянуто ієрархічну систему знань та обгрунтовано її вплив на трансформацію глобальної освітньої сфери.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

2.


    Рудакова, Е. Н.
    Влияние глобализации на государственную политику России в сфере образования [Текст] / Е. Н. Рудакова // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 6. - С. 69-83. - Библиогр. в подстроч. примеч . - ISSN 0869-8120
Рубрики: Освіта--Глобалізація--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
глобальна освіта -- освітня поліика -- інтернаціоналізація освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Литвиненко, Наталія.
    Соціокультурна детермінованість маркетингового управління в освіті та його роль у становленні освітньої діяльності постсучасного зразка [Текст] / Н. Литвиненко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 170-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Управління школою--Освітній маркетинг
   Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
постсучасна освіта -- глобальна освіта -- соціокультурна парадигма
Анотація: У статті здійснюється аналіз маркетингового управління в освіті у контексті глобальних трансформаційних процесів постіндустріального зразка. Обгрунтовуються переваги маркетингового управління як ресурсу інноваційного розвитку освітньої царини.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)