Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дидактичні принципи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Улюкаєва, Ірина
    Він випередив свій час : до ювілею Яна Амоса Коменського - видатного чеського педагога (1592-1670) [Текст] / Ірина Улюкаєва // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 4-7
ББК 74.03
Рубрики: Освіта--Історія--Чехія
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні принципи -- педагогічна дидактика -- "Материнська школа" -- суспільне виховання дітей -- ідеї Я. А. Коменського
Анотація: 28 березня виповнюється 420 років від дня народження видатного чеського педагога Яна Амоса Коменського - реформатора школи, засновника педагогічної науки. Він заклав підгрунтя науки про навчання й виховання дітей дошкільного віку - дошкільної педагогіки. В статті йдеться про життєвий шлях педагога, оцінюються проголошені ним ідеї з погляду сучасності.


Дод.точки доступу:
Коменський, Ан Амос (чеський педагог, реформатор школи, засновник педагогічної науки ; 1592-1670 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бакум, З.
    Особливості навчання фонетики в профільній школі [Текст] / Зінаїда Бакум // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 46-49
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасні підходи у навчанні -- дидактичні принципи -- етапи навчання -- аспекти характеристики звуків -- органи мовлення -- місце та спосіб творення звуків
Анотація: У статті запропоновано систему навчання фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи навчання, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Лохвицька, Л. В.
    Вплив комплексної навчально-виховної роботи з безпеки життєдіяльності на становлення особистості в дошкільному віці [Текст] / Л. В. Лохвицька // Безпека життєдіяльності. - 2015. - №5. - С. 9-13
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільники--Навчально-виховна робота--Безпека життєдіяльності
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні принципи -- програмовий матеріал -- педагоги -- батьки -- розвиток особистості -- емоційна сфера -- фізична сфера
Анотація: Серед першочергових завдань дошкільної освіти в Україні є турбота про охорону, збереження і зміцнення здоров'я дітей та безпеку їхньої життєдіяльності. Формування обізнаності та практичних навичок про основи здоров'я та безпеку життєдіяльності в дошкільників здійснюється у процесі повсякденної освітньої роботи та на окремих заняттях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Анохін, Віктор.
    Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів / В. Анохін // Вища школа. - 2015. - № 9-10. - С. 80-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Самостійна робота студентів
Кл.слова (ненормовані):
персональна навчальна система -- електронні ресурси -- мультимедійність -- інтерактивність -- дидактичні принципи -- активність -- наочність -- доступність
Анотація: Стаття знайомить із результатами інтегрування класичних дидактичних принципів успішного навчання із сучасними інформаційними технологіями для підвищення ефективності самостійної роботи студентів у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. Об’єднання здійснюється шляхом створення електронної бібліотеки та електронної системи управління навчанням, пристосованих до індивідуальної роботи студентів, наповнення їх інтерактивними мультимедійними навчальними ресурсами, які взаємодіють із користувачем, через метадані - з інформаційними системами і за допомогою звітів - з викладачем, та налаштування інтегрованого середовища на самостійну роботу. Такми чином вибудовується персональна навчальна система (ПНС). Основні дидактичні принципи, що повною мірою реалізуються в ПНС - це принципи активності, наочності та доступності. Наукова новизна полягає в методиках підготовки інтерактивних навчальних ресурсів, їх інтеграції до ПНС, педагогічних налаштуваннях ПНС, а практична значущість отриманих наукових результатів - у їх упровадженні в систему самостійної роботи студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Козлова, Лілія.
    Організація пізнавальної діяльності з курсу "Органічна хімія" [Текст] / Л. Козлова // Хімія (Шкільний світ). - 2016. - № 3. - С. 14-18 : рис.
Рубрики: Хімія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
розвивальний аспект -- дидактичні принципи -- ідеї курсу органічної хімії -- алкани -- вуглеводні


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Строганова, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб активізації навчання української мови як іноземної [Текст] / Ганна Строганова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 17-19. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
тренінгові технології -- тренінг -- етапи навчання -- дидактичні принципи -- українська мова як іноземна
Анотація: Проаналізовано особливості реалізації тренінгових технологій як засіб активізації навчання української мови як іноземної. Сфокусовано увагу на обґрунтуванні необхідності впровадження зазначених технологій. Наголошується на чіткій цілеспрмованості тренінгів, висвітлено етапи, функції, дидактичні принципи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)