Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=екомаркування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Вишницький, Д.
    Спілка СЗТ України започаткувала діяльність Інституту експертів-консультантів з категоризації та екомаркування у сфері сільського зеленого туризму [Текст] / Дмитрий Вишницький, Валерій Мороз // Туризм сільський зелений. - 2013. - № 2. - С. 15-16 : ілюстр. . - ISSN 0235-6368
Рубрики: Екологічний туризм--Сільські місцевості--Садиби
Кл.слова (ненормовані):
екологічне маркування -- сільський зелений туризм -- "Зелена садиба" -- якість послуг


Дод.точки доступу:
Мороз, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Екологічна сертифікація як інструмент для розширення ринків збуту: досвід лідера з виробництва цегли [Текст] / С. Берзіна // Екологія підприємства. - 2017. - № 7. - С. 58-64
Рубрики: Екологічна сертифікація
   Підприємства--Сертифікація--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
екомаркування -- циркулярна економіка -- Глобальна мережа екологічного маркування GEN -- зелена модернізація


Дод.точки доступу:
Берзін, Світлана \підгот.\; Циганок, Людмила \підгот.\; Бузан, Галина \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гацька, Людмила Павлівна.
    Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу [Текст] / Людмила Павлівна Гацька // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 10. - С. 5-8. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Екологічний маркетинг--Екомаркування--Екобрендинг--Споживачі
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- ринок екологічних товарів та послуг -- екологічне спрямування структури споживання
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз різних підходів до формування моделі поведінки споживача екологічних товарів та послуг. Розглянуто особливості маркетингових стратегій залучення різних груп „зелених” споживачів та основні інструменти екологічного спрямування структури споживання, до яких віднесено екомаркування, екобрендинг, інформаційне спрямування споживачів на сталі продукти, редагування вибору споживачів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)