Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=ексклюзивність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Каправий, В. В.
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс" [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення -- споживачі -- ексклюзивність -- люксові бренди


Дод.точки доступу:
Загоруйко, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)