Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=електронний рейтинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Практична соціологія для професіоналів медіа [Текст] : онлайн-курс на PROMETHEUS / ред. кол.: І. В. Бакушевич та ін. // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 4. - С. 5-71 : табл., фот. - Зміст: Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень / В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень / А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
екзит-пол -- електронний рейтинг -- медіаспоживання -- соціальні мережі
Анотація: Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ.


Дод.точки доступу:
Лилик, І. В. \ред. кол\; Бакушевич, І. В. \ред.кол.\; Ян, Віктор \ред. кол.\; Дима, О. О. \ред. кол.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)