Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=елітарна література<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лінійчук, Тетяна.
    Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання : на матеріалі повісті Степана Процюка "Варвари" / Тетяна Лінійчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 2. - С. 7-9 : фот.
Рубрики: Читання--Позакласне читання--Читацька компетентність--Формування
   Українська література--Методика викладання--Проектна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
елітарна література -- масова література
Анотація: Розглянуто використання проектної діяльності на уроці позакласного читання за повістю С. Процюка «Варвари». Застосовано традиційні і нетрадиційні шляхи аналізу твору.


Дод.точки доступу:
Процюк, Степан Васильович (1964) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Філоненко, Софія.
    Масова література в школі: заборонений плід чи простір нових можливостей? / Софія Філоненко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 10. - С. 35-42. - Бібліогр. 25 назв
Рубрики: Література--Масова література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
популярна література -- елітарна література -- класика -- бестселер -- програми -- підручники
Анотація: Доводиться потреба вивчення творів масової літератури в школі. Авторка проаналізувала програми з української і зарубіжної літератури, виокремивши в них твори масової літератури, розглянула теоретичне обгрунтування терміна "масова література" у підручниках й аналіз конкретних творів. Авторка доходить висновку, що що між теорією і вивченням конкретних творів існує дисбаланс, підручникам бракує називання авторів і творів, візуального супроводу (обкладинок книжок, схем і таблиць, фото книжкових супермаркетів, фестивалів, автограф-сесій письменників і презентацій іхніх творів). Методичний апарат підручників переважно не відзначається розмаїттям і креативністю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)