Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=етапи дослідно-експериментальної роботи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Зоц, Віра
.
Інноваційний контекст розвитку загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В. Зоц> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. -
№ 4/5
. - С. 126-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Управління
Загальноосвітні школи--Інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
синергетика
--
прогресивний розвиток
--
виклики
--
критерії прогресивної школи
--
експериментальна робота
--
етапи
дослідно
-
експериментальної
роботи
--
освітні виклики
--
школа майбутнього
Анотація:
У статті обгрунтовано методологічний підхід, на якому будується експериментальна робота в школі по впровадженню інновацій. Показано, як забезпечується безперервність інноваційних процесів. Описано процес організації
експериментальної
роботи
в школі. Продемонстровано процес переходу загальноосвітнього навчального закладу з режиму функціонування через експериментальну роботу - в режим інноваційного розвитку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)