Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=ефективність маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Звягінцева, О. Б.
Основні принципи і закони
маркетингу
[Текст] / О. Б. Звягінцева> // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. -
№ 9
. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетинг--Принципи
Кл.слова (ненормовані):
маркетиногова діяльність
--
товар
--
гнучкість дій
--
позиціонування
--
ефективність
маркетингу
Анотація:
В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони
маркетингу
, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної дівяльності підприємств.
Знайти схожі
>
2.
Герасимяк, Н. В.
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. -
№ 5/6
. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики:
Промислові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетингові заходи
--
ефективність
маркетингу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Лабурцева, Олена
.
Ефективність
маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику [Текст] / Олена Лабурцева> // Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". - 2017. -
№ 2
. - С. 28-39 : табл. - Бібліогр.: с. 37-39
УДК
658.8:005.334
Рубрики:
Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингової діяльності
--
результативність
маркетингу
--
ефективність
маркетингу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)