Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=збутова політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Гуменюк, А. В.
Маркетинг в овочівництві України [Текст] / А. В. Гуменюк> // Економіка АПК. - 2011. -
№ 10
. - С. 60-63 : табл. - Бібліогр. в прим.
Рубрики:
Маркетинг підприємства--Продукція
Овочівництво--Розвиток--Підприємництво
Регіональна економіка--Черкаська область
Кл.слова (ненормовані):
Збутова
політика
--
Стратегічне планування
--
SWOT-аналіз
--
ЦУКК
Анотація:
Досліджено теоретичні основи розвитку маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі України. Встановлено види і стратегії світового маркетингу, визначено перспективи розвитку служб у підприємствах галузі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Янишин, Я. С.
Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК. - 2013. -
№ 9
. - С. 67-70. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.32
Рубрики:
Сільськогосподарські підприємства--Збут продукції
Маркетинг--Збут продукції
Кл.слова (ненормовані):
збутова
мережа
--
управління збутом
--
збутова
політика
Анотація:
Обґрунтовано важливість організації управління збутом для сільськогосподарських підприємств, досліджено теоретичні та методологічні засади управління збутовою діяльністю, а також проаналізовано чинники, які потрібно врахувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах.
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Атаманчук, Ю. М.
Політика
збутової діяльності підприємств агропродовольчої сфери [Текст] / Ю. М. Атаманчук> // Вісник. - 2015. -
№ 1
. - С. 3-10 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики:
Сільськогосподарські підприємства
Кл.слова (ненормовані):
збутова
політика
--
збутова
інфраструктура
--
тенденції розвитку
--
ринкові відносини
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)