Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=когнітологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Попова, О.
Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 1
. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика
--
когнітологія
--
процес навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
функціонально-стилістичний підхід
--
білінгвальне середовище
--
граматична будова мови
Анотація:
Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Копанєва, Вікторія
.
Розвиток когнітивної концепції наукової комунікації [Текст] / В. Копанєва> // Бібліотечний вісник. - 2017. -
N 6
. - С. 3-9. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики:
Бібліотечна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
наукова комунікація
--
когнітологія
--
закони бібліопсихології
--
М. Рубакіна
Анотація:
Проаналізовано лінгвістичні та нейрофізіологічні витоки наук, розкриті у бібліопсихологічній теорії М. Рубакіна. Відзначено виявлену ним неодназначну відповідність між знаннями певної особи й документальною інформацією, отриманою в результаті вербалізації цих знань. Обгрунтовано необхідність врахування когнітивних аспектів комунікації для поглиблення усвідомлення користувачем зовнішньої інформації. Вкзано на ентропійний характер процесів обміну інформацією як між особами, так і соціотехнічними системами. Для зменшення інформаційної ентропії в системах наукової комунікаціх запропоновано створювати когнітивно-орієнтовані ресурси. Рекомендовано для їх формування в якості джерельної бази використовувати дані довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Розглянуто підходи до конвергенції інформаційно-комунікативних технологій і когнітивно-орієнтованих ресурсів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
3.
Скрипник, Марина
.
Урок у школі цифрової епохи [Текст] : погляд на педагога та урок крізь призму сучасності / Марина Скрипник> // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. -
№ 11/12 (листоп.- груд.)
. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Уроки--Інформаційні технології--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
Школа Цифрового століття
--
шкільні уроки
--
когнітологія
--
технології навчання
Анотація:
У статті розглядається питання про те, яким має бути шкільний урок у ХХІ столітті, в час поширення інформаційних технологій на всі сфери життя суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)