Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=комунікаційний процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Гаєвська, Н.
Ласкаво просимо до нас на заняття! : конспект відкритого уроку в педагогічному коледжі : [на тему "Фразеологізми у мовленні"] [Текст] / Надія Гаєвська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. -
№ 4
. - С. 28-35. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська мова--Вища школа--Урок
Українська мова--Лексикологія--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
урок-дослідження
--
етикет характеру у фразеології
--
комунікаційний
процес
--
інтерактивна дошка
--
опорна таблиця
--
дослідження-моделювання
--
спостереження-аналіз
--
експрес-опитування
--
робота над текстами
Анотація:
Розробка уроку за темою: "Використання фразеологізмів у мовленні. Етикет характеру у фразеології". Урок має на меті за допомогою інтерактивних методів вчити студентів активно використовувати у мовленні фразеологізми, закріпити знання класифікації фразеологізмів та джерел їхнього виникнення, а також виховувати культуру спілкування, прищеплювати найкращі людські почуття.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Соловець, Л.
Збагачуймо мовлення учнів фразеологізмами : Фразеологізми тематичної групи "Культура спілкування" [Текст] / Лариса Соловець> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. -
№ 10
. - С. 62-74. - Бібліогр.: 21 назва.
Рубрики:
Українська мова--Лексикологія--Фразеологія
Українська мова--Культура мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовний етикет
--
мовленнєвий етикет
--
формули спілкування
--
риторика
--
Ф. Прокопович
--
Я. Головацький
--
засоби спілкування
--
комунікаційний
процес
--
тематичні групи фразеологізмів
--
риси характеру
--
етикет характеру
Анотація:
До основних задань дослідження входить розкриття неповторного багатства й колориту фразеологічного фонду української мови - живого і невичерпного джерела, а також акцентування уваги на культурі етикету та спілкування, зокрема використання доречних мовленнєвих одиниць як етикетних формул залежно від комунікативної ситуації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гращенко, І. С.
Інноваційні фактори розвитку та активізації діяльності підприємств сфери послуг [Текст] / І. С. Гращенко> // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. -
№ 9
. - С. 22-26. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК
65.291
Рубрики:
Підприємства сфери послуг--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційний
процес
--
інноваційно-інвестиційна модель розвитку
--
стратегічне планування
--
інноваційний
процес
Анотація:
Стаття присвячена актуальним питанням активізації інноваційної діяльності на підприємствах сфери послуг. Автором запропоновані умови забезпечення ефективності інноваційного розвитку підприємств сфери послуг. Обгрунтовано необхідність координації і інтеграції функцій системи стратегічного планування і системи контролю; моніторинг змін в економічному середовищі та реалізація функції прогнозування таких змін; забезпечення швидкої адаптивності стратегічних планів; дослідження комунікаційних
процес
ів та готовності кожного працівника сфери послуг до інноваційних змін.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)