Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=корекційно-розвивальний етап<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Яланська, Світлана.
    Програма психодіагностики СПА. Молодші школярі [Текст] / Світлана Яланська // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 18-32. - Бібліогр.: с.20. - Зміст: Методика "Кружечки" ; Методика вивчення міжособистісних стосунків ; Зведена таблиця результатів соціометричного дослідження в ____ класі ; Методика "Експертна оцінка адаптованості дитини до школи" ; Вивчення соціально-психологічної адаптації дітей до школи ; Анкета для батьків першокласників ; Зведені дані результатів анкетування батьків учнів ____ класу ; Узагальнені результати дослідження процесу адаптації учнів 1-го класу (1 семестр)
УДК
Рубрики: Психоаналіз--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна підтримка -- етап загальной адаптації -- корекційно-розвивальний етап -- спостереження за дітьми -- діагностична робота -- вніб 3
Анотація: Автор пропонує алгоритм психодіагностичного дослідження соціально-психологічної адаптації молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шевкун, Марія.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / Марія Шевкун, Оксана Давиденко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 64-96 : іл. - Бібліогр.: с. 82. - Зміст: Зміст і мета заняття ; Конспект занять. - Продовж. в № 9-10. - С. 74-96
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний статус дитини -- Інклюзивна освіта -- етапи корекції -- діагностичний етап -- корекційно-розвивальний етап -- етап оцінки ефективності корекційного впливу -- діти із затримкою психічного розвитку -- вніб 3
Анотація: Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес.


Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)