Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=корпоративна модель організації бізнесу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Зозульов, Олександр.
    Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 72
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Інноваційна діяльність
   Бізнес--Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- трактовка маркетингу -- корпоративна модель організації бізнесу -- мережева модель організації бізнесу -- маркетингова стратегія підприємства -- стимули об'єднання -- інноваційна діяльність -- екосистеми підприємства
Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)