Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=креативна організація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Божидарнік, Тарас
.
Формування й розвиток креативного менеджменту на підприємстві [Текст] / Тарас Божидарнік, Наталія Василик> // Економіст. - 2015. -
№ 3
. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.290-21
Рубрики:
Виробничий менеджмент--
Креативна
діяльність
Кл.слова (ненормовані):
креативістика
--
інноваційний менеджмент
--
підходи трактування
--
передумови формування
--
концепція
--
креативна
організація
Анотація:
Досліджено підходи трактування поняття креативний менеджмент. Визначено сутність креативного менеджменту, його мету, цілі, завдання, принципи, об'єкти, суб'єкти. Розкрито основні зовнішні й внутрішні передумови формування креативного менеджменту, визначено чинники, які сприяють чи стримують його розвиток на підприємстві. Встановлено взаємозв'язок факторів формування й розвитку креативного менеджменту та виділено етапи процесу креативного менеджменту.
Дод.точки доступу:
Василик, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Чайка, Галина
.
Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації [Текст] / Галина Чайка> // Банківська справа. - 2017. -
№ 3
. - С. 44-57 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Менеджмент--Креативний
Менеджмент--Інноваційний
Кл.слова (ненормовані):
креативне суспільство
--
креативна
економіка
--
креативна
організація
--
креативний менеджмент
--
інноваційний менеджмент
Анотація:
У статті розкривається креативність як механізм управління організацією та формування її конкурентоспроможності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)