Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=кіберпонеділки<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бучинська, Олена
.
Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / Олена Бучинська> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 3
. - С. 5-12
Рубрики:
Реклама--Ринок--Перспективи розвитку
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації
--
масова інформація
--
бізнес-симбіоз
--
контент
--
кіберпонеділки
Анотація:
Авторка статті вважає, що ефективність реклами зовсім не обов'язково вимірюється в обсягах продажів. Вона повинна мати якісний інтелектуальний контент, спрямований на одну з наступних сфер емоційного життя людини: пригоди на продаж; духовна близькість, дружба та любов, турбота та бажання турбуватись про когось; пошуки себе; душевний спокій; формування та прояв власних інтересів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)