Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=логопедія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-57 
1.


    Будучина, О.
    Зимние забавы [Текст] : совместное занятие учителя-логопеда с детьми и родителями / О. Будучина, Н. Воронина // Дошкольное воспитание. - 2009. - № 1. - С. 103-104
ББК 74
Рубрики: Спеціальна педагогіка
   Логопедія



Дод.точки доступу:
Воронина, Н.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Просвиркина, Е. Н.
    Развитие мышления на логопедических занятиях [Текст] / Е. Н. Просвиркина // Начальная школа. - 2009. - № 1. - С. 33-35
ББК 74
Рубрики: Спеціальна педагогіка
   Логопедія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сунагатуллина, И. И.
    Особенности речевой деятельности младших школьников с нерезко выраженным общим недоразвитием речи [Текст] / И. И. Сунагатуллина // Начальная школа. - 2009. - № 2. - С. 78-81
ББК 74
Рубрики: Логопедія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мозгова, П.
    Специфіка роботи вчителя з учнями, які мають заїкання [Текст] : консультація логопеда / П. Мозгова // Початкова школа. - 2009. - № 1. - С. 54
ББК 74 + 5
Рубрики: Мовленнєві розлади
   Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
Педагогіка. Педагогічні науки

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.
74
П 63


    Постоева, Л.
    Вместе весело играем! [Текст] : интегрированные коррекционно-развивающие занятия для детей 3 лет / Л. Постоева, Л. Мартыненко // Дошкольное воспитание. - 2010. - N 2. - С. 97-105
ББК 74
Рубрики: Логопедія
   Вправи

Кл.слова (ненормовані):
ВДСГН -- дІти з порушенням мовлення -- корекція
Анотація: Занятия, направленные на развития восприятия и познавательной деятельности детей с нарушением речи.


Дод.точки доступу:
Мартыненко, Л.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Є. С.
    Логопедичне заняття англійською мовою [Текст] / Є. С. Бондаренко // Англійська мова в початковій школі. - 2009. - N 12. - С. 26-28.
Кл.слова (ненормовані):
методика -- англійська мова -- логопедія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Галета, Л.
    До школи завітали… логопеди [Текст] / Лариса Галета // Деснянська правда (вільна). - 2011. - 27 жовт. (№ 96) . - С. 9
ББК 74
Рубрики: Загальноосвітні школи--Логопедія--Чернігів, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
дифектологія
Анотація: Чернігів. спеціальна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів для дітей із вадами слуху: навчально-методичний семінар з інклюзивної освіти на тему «Організація на науковій основі дослідницько-пошукових дій вчителя-дефектолога відповідно до рівня сучасних новітніх технологій».

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

8.


    Сокирба, Л.
    У гості до Золотокосої : бінарне заняття у середній спеціалізованій групі для дітей з вадами мовлення [Текст] / Людмила Сокирба, Алла Єременко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 31-33
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Дефектологія--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- осінь -- складання казки -- кріотерапія
Анотація: Розробка логопедичного заняття, мета якого - розширювати уявлення дітей про осінь; розвивати фонематичний слух; закріплювати вміння утворювати іменники за допомогою збільшувальних і зменшувальних суфіксів; формувати вміння дітей складати розповідь-казку; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, уяву; виховувати любов до природи та ін.


Дод.точки доступу:
Єременко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Басихіна, Л.
    Мороз діток не лякає - їх теплий одяг захищає : заняття з логоритміки для молодших дошкільнят [Текст] / Людмила Басихіна // Дошкільне виховання. - 2011. - № 12. - С. 26-27
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
рухливо-мовленнєва вправа -- пальчикова вправа
Анотація: Розробка заняття з логоритміки. мета якого - розширювати уявлення малят про одяг, його види; формувати у дітей життєву компетенність; розвивати мовлення; розвивати увагу, вміння виражати емоції, почуття, думки мімікою та словами; виховувати любов до музики та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Рібцун, Юлія
    Розроблено програму корекції ФФНМ [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2012. - № 2. - С. 34
ББК 74.102.12 + 74.5
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Корекційна--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
Анотація: Про створений комплекс "Корекційна робота з розвитку мовлення дітей із ФФНМ (перший рік навчання)". Запропонована система корекційно-розвивальної роботи в групах для дітей п'ятого року життя з ФФНМ допоможе у роботі педагогам спеціальних дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу, вчителям-логопедам дошкільних логопедичних пунктів при дошкільних закладах загального розвитку, працівникам реабілітаційних центрів, а також педагогам звичайних дошкільних закладів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Кукшинова, О.
    Психофизические особенности нарушения речи / О. Кукшинова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 41-43
ББК 74.5
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія
   Спеціальна педагогіка--Діти з емоційно вольовими порушеннями та з аутизмом

Кл.слова (ненормовані):
дети-логопаты -- дисграфия -- дислексия -- коррекционно-педагогическая работа -- аутизм
Анотація: Раскрыты психофизические особенности нарушения речи, предложены основные виды коррекционно-педагогической помощи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Лобанова, Наталя
    Частини тіла знати, правильно називати [Текст] / Наталя Лобанова // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Валеологічне

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- артикуляційна гімнастика -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для молодших дошкільнят із ЗНМ ІІ рівня, мета якого - розвивати довільну увагу, пам'ять, мислення, зв'язне мовлення; вправляти у правильній артикуляції звуків; формувати уявлення про будову тіла людини; уточнювати та розширювати знання та словниковий запас дітей з теми "Частини тіла людини"; формувати вміння складати речення за опорними малюнками; виховувати самостійність та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Нартова, И.
    Звук [Р]: артикуляционные упражнения [Текст] : логопедическое занятие / И. Нартова // Дошкольное воспитание. - 2013. - № 8. - С. 85-86 : фот.
ББК 74.3
Рубрики: Логопедія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Коваленко, Ольга.
    Краса дивовижна сніжинки розтопить у серці крижинки. Інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ольга Коваленко, Світлана Руденко, Оксана Кліманова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 32-34
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--Інтегроване навчання
   Дошкільне виховання--Природознавство

   Логопедія--Дошкільники--Розвиток мови

Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого збагачувати уявлення дітей про зимові явища, властивості снігу; продовжувати вчити дітей вирізувати з паперу елементи прямокутної форми, виконувати роботу за словесною інструкцією вихователя; розвивати логічне мислення, мовлення уяву, фантазію, дрібну моторику; виховувати спостережливість, допитливість, доброзичливість.


Дод.точки доступу:
Руденко, Світлана; Кліманова, Оксана

Знайти схожі

15.


    Мережко, Людмила
    Релаксія у лікуванні та профілактиці заїкання [Текст] / Людмила Мережко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 26-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Дефектологія--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
заїкання -- вправи для сеансів релаксії
Анотація: Подано поради з досвіду роботи щодо лікування та профілактики заїкання. Наведено комплекс вправ для сеансів релаксії. Окремі вправи комплексу можна використовувати як частини занять різного спрямування, прогулянок, ігор та іншої організованої діяльності дітей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Лічман, Ніна
    Дихаємо вільно - говоримо чітко! : розвиток мовленнєвого дихання дітей [Текст] / Ніна Лічман // Дошкільне виховання. - 2014. - № 9. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- мовленнєве дихання -- заїкання
Анотація: В статті йдеться про те, як запобігти порушенню мовленнєвого дихання дітей. Подано ігри та вправи на розвиток мовленнєвого дихання, вдосконалення дикції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Лавриненко, Оксана
    Беремо висоту на ймення "Р" [Текст] / Оксана Лавриненко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
   Педагогіка--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
вимова звуку "Р" -- фонематична увага -- гаркава вимова -- логопедичні вправи -- фізіологічні вправи для язичка
Анотація: У статті розглянуто основні аспекти спільної роботи батьків і логопеда з формування у дітей правильної вимови звука [р].

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Швець, Світлана Іванівна.
    Гурток риторики "Маленькі красномовці" (старший дошкільний вік) [Текст] / Світлана Іванівна Швець // Розкажіть онуку. - 2015. - № 4. - С. 53-60
ББК 74.102.12
Рубрики: Розвиток мовлення--Дошкільні навчальні заклади
   Логопедія--Дошкільники--Розвиток мови

   Риторика--Методика початкового навчання

Кл.слова (ненормовані):
ораторське мистецтво -- мистецтво слова
Анотація: Презентація матеріалу учасниці Всеукраїнської акції "Педагогічна творчість - чарівний ключ дитячої творчості", з досвіду роботи С. І. Швець, учителя-логопеда, керівника гуртка з риторики Софіївського дошкільного навчального закладу № 1 "Чайка" Дніпропетровської обл.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Гусєва, О.
    Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / Ольга Гусєва // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
   Педагогіка--Дефектологія--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
дисграфія -- комп'ютерні ігри -- фонематичний слух -- зорова увага
Анотація: Подано розробку індивідуального логопедичного заняття, мета якого - розвивати логічне мислення, фонематичний слух, просторову уяву, тактильні відчуття дитини; виховувати звукову культуру мовлення; формувати навички самокорекції; удосконалювати граматичну будову мовлення; сприяти формування лексичної компетентності; закріплювати вміння здійснювати звуковий аналіз слів; готувати руку до письма та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Лепетченко, М. В.
    Творче самовираження дошкільників із порушеннями мовлення як педагогічна проблема [Текст] / М. В. Лепетченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 17-20 : фот.
ББК 74.5
Рубрики: Корекційна педагогіка
   Дошкільники--Творчі здібності --Розвиток

   Дошкільники з порушенням мовлення

   Логопедія

Анотація: У статті розглянуто ключові компоненти у формуванні та функціонуванні складного механізму творчого самовираження дошкільників. Розкрито значення активності в творчому процесі, як цілком природного стану і якості особистості дитини дошкільного віку, яке надає їй властивості суб'єктивності. Висвітлено умови розвитку творчого самовираження, серед яких провідні місце займають виховання і навчання творчістю. Доведено, що творча діяльність дошкільника повинна займати значуще місце в корекційно-виховному процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)