Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=людські аспекти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Zeitoun, Helen.
    П'ять драйверів гуманізації дієздатних даних в новому технологічному середовищі [Текст] / Helen Zeitoun // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 7-11 : рис.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Гуманізація
Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- технологічні моделі -- бренди -- людські аспекти
Анотація: Технологічні компанії концентрують свою увагу на платформах, штучному інтелекту та великих базах даних, і втрачають людську сторону в показниках вимірювання своїх результатів, що базуються на технології, та намагаються досягти "глибоко технологічних моделей". Тим часом, маркетингові дослідницькі агенції концентруються на вимірюванні людських аспектів щодо думок, емоцій і купівельної поведінки, споживання і соціальних контекстах, і втрачають технологічну масштабованість і потребують побудови "гуманізованих моделей даних".


Дод.точки доступу:
Принько, Мар'яна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)