Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингове управління<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Скригун, Н. П.
    Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства [Текст] / Н. П. Скригун, В. А. Стеценко, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 4. - С. 153-157 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Продукція
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- стратегічний аналіз -- прибутковість


Дод.точки доступу:
Стеценко, В. А.; Капінус, Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шегда, М. В.
    Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага [Текст] / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. - 2015. - № 3. - С. 122-126. - Бібліогр.: с. 126
Рубрики: Підприємства--Соціальна відповідальність
Кл.слова (ненормовані):
соціально-відповідальний бізнес -- конкуренція -- маркетинг -- потенційні та реальні покупці -- конкурентні переваги -- отримання прибутку -- маркетингове управління -- стратегії компаній -- екологічні проблеми


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)