Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові ризики<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    Банки в соціальних мережах [Текст] / [За матеріалами bankir.ru] // Фінансовий ринок України. - 2011. - № 9. - С. 9-11
Рубрики: Грошово-кредитна політика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна мережа -- топ-менеджери банків -- маркетингові ризики

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Краус, К. М.
    Маркетингові ризики малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання [Текст] / К. М. Краус // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 233-238 : рис. - Бібліогр.: с. 238 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові ризики -- зовнішні ризики -- внутрішні ризики -- малі торговельні підприємства -- ринок -- управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Лабурцева, О. І.
    Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 79-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління ризиками
Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства -- маркетингові ризики -- управління ризиком -- репутаційні ризики
Анотація: Визначено сутність маркетингових ризиків торговельних підприємств. Запропоновано розрізняти суб'єктивні ризики, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, і суб'єктивні ризики, що виникають у процесі інформаційного забезпечення та прийнятті маркетингових управлінських рішень. Охарактеризовано етапи управління маркетинговими ризиками на торговельному підприємстві. Розглянуто маркетинговий інструментарій зниження репутаційних ризиків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)