Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингові ризики<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Банки в соціальних
мережах [Текст] / [За матеріалами bankir.ru]> // Фінансовий ринок України. - 2011. -
№ 9
. - С. 9-11
Рубрики:
Грошово-кредитна політика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна мережа
--
топ-менеджери банків
--
маркетингові
ризики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Краус, К. М.
Маркетингові
ризики
малих торговельних підприємств: види, причини, шляхи уникнення та подолання [Текст] / К. М. Краус> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. -
№ 5
. - С. 233-238 : рис. - Бібліогр.: с. 238 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Торговельні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові
ризики
--
зовнішні
ризики
--
внутрішні
ризики
--
малі торговельні підприємства
--
ринок
--
управління
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Лабурцева, О. І.
Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств [Текст] / О. І. Лабурцева> // Економіка України. - 2016. -
№ 4
. - С. 79-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління ризиками
Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства
--
маркетингові
ризики
--
управління ризиком
--
репутаційні
ризики
Анотація:
Визначено сутність маркетингових ризиків торговельних підприємств. Запропоновано розрізняти суб'єктивні
ризики
, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, і суб'єктивні
ризики
, що виникають у процесі інформаційного забезпечення та прийнятті маркетингових управлінських рішень. Охарактеризовано етапи управління маркетинговими ризиками на торговельному підприємстві. Розглянуто маркетинговий інструментарій зниження репутаційних ризиків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)