Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові рішення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Каправий, В. В.
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс" [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення -- споживачі -- ексклюзивність -- люксові бренди


Дод.точки доступу:
Загоруйко, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Швец, Владимир.
    Исследования для принятия решений [Текст] / Владимир Швец // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 46-48 : рис.
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення
Анотація: Як правильно вибрати агентство для проведення маркетингових досліджень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)