Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг партнерських відносин<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Пчелянська, Г. О.
    Поведінка споживачів на продовольчому ринку: інституційний та маркетинговий підходи [Текст] / Г. О. Пчелянська // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 47-56 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Продовольчий ринок--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- поведінка споживачів -- інституційний підхід -- продовольчий ринок -- маркетинг партнерських відносин
Анотація: Мета статті - розкрити фактори впливу на поведінку споживачів на продовольчому ринку з використанням інституційного й маркетингового підходів та розробити напрями вдосконалення діяльності суб’єктів продовольчого ринку. Встановлено, що на поведінку споживачів впливатимуть інституційні й маркетингові чинники, такі як споживчі настрої населення, фактори формування конкурентних переваг для підприємства, діюча маркетингова концепція. Запропоновано заходи, необхідні для поліпшення інституційного середовища споживачів продовольчого ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)