Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (8)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіаосвіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.


    Баженова, Лариса.
    Медіаосвіта учнів загальноосвітньої школи на матеріалі екранних мистецтв [Текст] / Л. Баженова // Мистецтво та освіта. - 2011. - № 4. - С. 10-13
УДК
ББК 74.268.5
Рубрики: Медіаосвіта--Методика викладання мистецтва
Анотація: Розглядаються форми і методи медіаосвіти учнів різних вікових груп на матеріалі екранних мистецтв. Автор наводить приклади викладання кіномистецтва на основі інтеграції в уроки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

2.


    Галченков, А. С.
    Медиаобразование в современной школе [Текст] : роль медиаобразования в формировании культуры современной молодежи / А.С.Галченков, Т.А.Кузьмич // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2012. - № 3. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст.
ББК 71 + 66.75
Рубрики: Культура--Молодь--Медіаосвіта--Роль
Кл.слова (ненормовані):
медіакультура


Дод.точки доступу:
Кузьмич, Т.А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Левицкая, А. А.
    Массовое медиаобразование [Текст] : венгерский опыт реализаци / А.А.Левицкая // Alma mater. - 2012. - № 10. - С. 95-99 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта зарубіжних країн--Медіаосвіта--Освітні програми--Угорщина
Кл.слова (ненормовані):
навчальний план
Анотація: Рассмотрена модель массового медиаобразования в Венгрии. Представлена ситуация в области обязательного медиаобразования в рамках средней школы, описаны образовательные проекты, реализуемые на национальном уровне.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.
76
К 77


    Кравчук, Віра.
    Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтво [Текст] / Віра Кравчук // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 3. - С. 8-10
ББК 76 + 85
Рубрики: Періодичні видання України--Образотворче мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- редагування -- мистецтвознавство
Анотація: У статті розглянуто основні характеристики періодичних видань про образотворче мистециво та виокремлено головні особливості, з якими доводиться стикатися редакторові під час підготовки видання до виходу в світ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

5.


    Ісаєва, Олена.
    Формування сучасного читача засобами медіаосвіти [Текст] / Олена Ісаєва // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 5-10 : мал. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74 + 78
Рубрики: Медіаосвіта
Анотація: Автор статті акцентує увагу на тому як, те, що відволікає читача від книжки і читання (зокрема мас-медіа) зробити помічниками вчителя у створенні мотивації у читанні. І оскільки у житті сучасного школяра візуальне сприйняття займає провідну роль, то цілком логічно простежити , як різноманітні медійні засоби розкривають тему значення книжки і читання, і використати це у навчальних цілях на уроках літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Максименко, С. Д.
    Психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі [Текст] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 14-17
ББК 74+88
Рубрики: Медіаосвіта--Вікова психологія
Анотація: Розкрито психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини. В основі розвитку особистості лежить дія нужди як генетично вихідної одиниці людського розвитку та існування. Як інформаційно-енергетичний потік нужда специфічно сполучає біологічні й соціальні детермінанти людського існування, серед них і нові можливості зумовлені розвитком комунікативних засобів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Слюсаревський, М. М.
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби [Текст] / М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Сучасний стан освіти
Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Щоб усвідомити всю повноту змісту, мети й завдань медіаосвіти, автор шукає відповіді на запитання: "Що відбувається з сучасним світом?", "Що відбувається у сфері сучасних медіа?" та "Що відбувається з освітою?".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету [Текст] / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Медіаосвіта--Каразінський університет
Анотація: Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього контексту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального простору" гуманітарного знання.


Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Найдьонова, Л. А.
    Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні [Текст] / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта
Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаціному простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійсненні його рефлексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Іванова, Т. В.
    Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді [Текст] / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.5+74
Рубрики: Медіаосвіта--Сучасна молодь
Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки.


Дод.точки доступу:
Іванов, В.Ф.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Онкович, Г. В.
    Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі [Текст] / Г. В. Онкович // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Вища школа
Анотація: Обгрунтовано актуальність упровадження медіаосвіти в систему вищої освіти за допомогою інтегрування медіаосвітніх технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців, спричинена утвердженям у навчальному процесі принципово нової концепції професійної підготовки, яка охоплює медіаосвітні стратегії, спрямовані на формування медіаосвітньої культури як неодмінної складової професійної культури майбутнього фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Синьов, В. М.
    Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності [Текст] / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 61-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Віртуальні комп'ютерні середовища
Анотація: Висвітлено актуальні психолого-педагогічні проблеми використання віртуальних комп'ютерних середовищ, зокрема інтернету,в процесі соціальної реабілітації та корекційної медіаосвіти осіб з обмеженнями життєдіяльності. Розглянуто переваги та ризики використання інтернет-середовища як форми організації реабілітаційного простору.


Дод.точки доступу:
Шевцов, А.Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Слюсаревський, Микола.
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби [Текст] / М. Слюсаревський // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 19-28. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Що відбувається із сучасним світом? ; Що відбувається у сфері сучасних медіа?
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--Сучасний стан освіти
Кл.слова (ненормовані):
сучасний світ -- сучасні медіа -- завдання шкільної медіаосвіти
Анотація: У статті пропонується розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти.

Перейти: Повнотекстовий документ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Ватковська, М. Г.
    Особливості впровадження медіосвіти в навчальних закладах Дніпропитровщини: досягнення, проблеми та перспективи [Текст] / М. Г. Ватковська // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Дніпропетровськ
Анотація: Мета статті - висвітлити систему роботи Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти зі становлення інформаційної та медіаосвітньої компетентності учасників навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Владімірова, Л.
    Школа сталого розвитку [Текст] / Л. Владімірова // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 11/12. - С. 71-94 : табл. - Зміст: Паспорт програми розвитку школи на 2009-2015 рр. ; Проектно-цільовий підхід до управління закладом випереджувальної освіти ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 м. Синельникового ; Проект "Школа випереджувальної освіти (Школа майбутнього) для сталого розвитку" ; План реалізації проекту ; Структура річного планування ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 м. Синельникового ; Концепція впровадження медіаосвіти в ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 м. Синельникового ; Структура роботи з обдарованими дітьми ; Модель шкільного самоврядування ЗОШ № 2 м. Синельникового
УДК
Рубрики: Обдаровані діти --Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- медіаосвіта -- планування -- проекти -- іновації
Анотація: З досвіду роботи Синельниківської ЗШО І-ІІІ ст. № 2 Дніпропетровської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Химера, Н. В.
    Роль медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Медіаосвіта--Уроки світової літератури

Анотація: В статті йдеться про медіаосвіту, її основні завдання. Розглядаються форми, прийоми і методи роботи з медіатекстами на уроках зарубіжної літератури залежно від психолого-вікових рівнів навчального сприйняття учнів. З огляду на такі рівні навчального сприйняття пропонуються літературні та зображувально-імітаційні завдання для молодших та старших підлітків.


Знайти схожі

17.


    Онищенко , Ольга.
    Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Ольга Онищенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 6. - С. 18-24
Рубрики: Медіаосвіта
   Світова література--Методика викладання

Анотація: У статті йдеться про медійні технології на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Дем'яненко, Олена.
    Медіаосвіта в сучасній школі [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Загальноосвітні школи--Інновації
   Медіа-освіта--Медіаспілкування

Кл.слова (ненормовані):
медіапростір -- інноваційна педагогічна технологія -- медіаосвітні поняття -- тренінг уважності -- колективна дискусія -- конкурс-аукціон -- гра-вікторина -- порівняльний аналіз
Анотація: Сучасне суспільство сьогодні визначають як інформаційне, коли контролювати вплив медіа на свідомість особистості стає дедалі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


   
    Медіаосвіта: зміни, що не чекають. Концепція впровадження медіаосвіти в україні (нова редакція) [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 13. - С. 4-12
Рубрики: Медіаосвіта--Концепція--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
правова основа концепції -- медіаінформаційна грамотність -- медіакультура -- форми медіаосвіти -- основні принципи медіаосвіти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.
373.5.016:070
К 68


    Коропатник, Михайло.
    Медіаосвіта в Україні: історія і сьогодення [Текст] / М. Коропатник // Сіверянський літопис. - 2016. - № 3. - С. 159-174. - Бібліогр.: с.172-173
УДК
Рубрики: Медіаосвіта--Історія--Сучасність--Україна
   Освіта--Медіаосвіта

Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність -- медіа -- інформація -- громадська освіта -- навчання -- виховання -- преса -- кіно -- радіо -- телебачення -- Інтернет -- школа -- гурток -- педагогічна система -- СРСР -- перебудова -- теорія -- практика -- товариство "Знання" -- "гібридна війна"
Анотація: У статті досліджуються процеси формування медіаосвіти і медіаграмотності в історичному контексті зародження і розвитку мас-медіа від друкованих до електронних. Аналізуються погляди відомих педагогів на проблеми використання різних комунікаційних технологій у навчально-виховній роботі.


Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)