Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=медіаспоживання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Крайнікова, Тетяна
.
ЗМІ в умовах глобальної трансформації
медіаспоживання
[Текст] / Т. Крайнікова> // Вісник Книжкової палати. - 2012. -
№ 6
. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
76.03
Рубрики:
ЗМІ--Система соціальних комунікацій--Компетентне
медіаспоживання
Анотація:
Стаття присвячена зміні місця засобів масової інформації в новітній системі соціальної комунікації, що викликано сучасними реаліями
медіаспоживання
; проаналізовано умови, за ЗМІ можуть посісти в ній лідерську позицію.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
2.
Крайнікова, Т.
Друкована книга і читання в сучасній культурі
медіаспоживання
: рецептивний аналіз [Текст] / Т. Крайнікова> // Бібл. вісн. - 2013. -
№ 2
. - С. 30-35
ББК
76 + 78
Рубрики:
Книга--Читання
Кл.слова (ненормовані):
друкована книга
--
читання
--
інформаційні потреби
Анотація:
У статті йдеться про особисте сприйняття друкованої книги і читання сучасним українським медіаспоживачем.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)
Знайти схожі
>
3.
Крайнікова, Т.
Медіаспоживання
в Україні: духовний вакуум і пошук моральних авторитетів [Текст] / Т. Крайнікова> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 9
. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська медіакультура--Образи медіагероїв--Соціологія культури
Анотація:
Виявлені притаманні масовій свідомості образи історичних діячів і сучасних політиків; з’ясовані особливості рецепції цих медіагероїв українськими медіаспоживачами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
4.
Крайнікова, Т.
Функції культури
медіаспоживання
[Текст] / Т. Крайнікова> // Вісник Книжкової палати. - 2014. -
№ 4
. - С. 39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Соціальний зв'язок--Комунікація
Анотація:
Йдеться про функції культури
медіаспоживання
: креативну, комунікативну, пізнавальну, емотивну, інкультурації та соціалізації, ціннісну.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Ісаєнко, Олександр Олександрович
.
Соціокоммунікативна модель
медіаспоживання
[Текст] / Олександр Олександрович Ісаєнко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. -
№ 4
. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
316.77
Рубрики:
Соціальні комунікації--Мас-медіа
Кл.слова (ненормовані):
функції
медіаспоживання
--
медіакультура
--
соціокомунікативна модель
--
комунікативне середовище
--
медіаспоживач
--
медіаційні процеси
Анотація:
Медіаспоживання
є фактором актуалізації потенційно існуючих, але нереалізованих зв'язків елементів соціальної системи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
6.
Практична соціологія для
професіоналів медіа [Текст] : онлайн-курс на PROMETHEUS / ред. кол.: І. В. Бакушевич та ін.> //
Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 4
. - С. 5-71 : табл., фот. - Зміст: Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень / В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень / А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна.
Рубрики:
Маркетингові дослідження--Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
екзит-пол
--
електронний рейтинг
--
медіаспоживання
--
соціальні мережі
Анотація:
Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ.
Дод.точки доступу:
Лилик, І. В. \ред. кол\; Бакушевич, І. В. \ред.кол.\; Ян, Віктор \ред. кол.\; Дима, О. О. \ред. кол.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)