Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мерчандайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Дубовик, Т. В.
    Мерчандайзинг Інтернет-магазину [Текст] / Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 11. - С. 123-128. - Бібліогр.: с. 128 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства -- Інтернет -- ВДЕТН


Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ханова, Я.
    Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій [Текст] / Яніна Ханова // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 5. - С. 38-44 . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Інтелектуальна власність
Кл.слова (ненормовані):
реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ханова, Я.
    Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій. Ч. 2 [Текст] / Яніна Ханова // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 6. - С. 41-46 : ілюстр . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Інтелектуальна власність
Кл.слова (ненормовані):
спонсорство -- франчайзинг -- найм і оренда

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Останина, Любовь.
    "Мерчандайзинг" - не только термин, но и методика [Текст] : библиоэкономика / Любовь Останина // Библиотека. - 2011. - № 9. - С. 4-6 : фото
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки--Інтер'єр--Фонди
Кл.слова (ненормовані):
мерчандайзінг -- продаж книг -- зовнішній вигляд бібліотеки -- книжкові виставки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Смагулова, Ж.
    Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле (на примере супермаркетов Казахстана) [Текст] / Ж. Смагулова, А. Муханова // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 483-492 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
ББК 65.42
Рубрики: Економіка Казахстану--Економіка торгівлі--Роздрібна торгівля--Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто суть, значення мерчандайзинга в сучасній торгівлі, а також сформульовано його основні інструменти. Проведено аналіз застосування мерчандайзинга в супермаркетах м. Кизилорди (Казахстан), на основі якого надано рекомендації по поліпшенню використання мерчандайзинга в аналізованих супермаркетах. Також розглянуто перспективи розвитку мерчандайзинга в сучасних умовах.


Дод.точки доступу:
Муханова, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Савенко, І. В.
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів [Текст] / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.422
Рубрики: Економіка торгівлі--Інтернет-торгівля--Інтернет-мерчандайзинг
Анотація: У статті досліджено інструменти Інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через Інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.


Дод.точки доступу:
Капінус, Л. В.; Скригун, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Трохимець, О. І.
    Вплив внутрішнього середовища супермаркетів на імпульсивні покупки споживачів [] / О. І. Трохимець // Економіка та держава. - 2013. - № 2. - С. 33-34. - Бібліогр. с.34 (7 назв)
ББК 65
Рубрики: Торгівельні підприємства--Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто вплив внутрішнього середовища супермаркетів на здійснення імпульсивних покупок споживачами. Проаналізовано фактори, які спонукають до покупок за імпульсом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Швиденко, О. М.
    Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах [Текст] / О. М. Швиденко // Економіка АПК. - 2014. - № 1. - С. 129-135. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.32
Рубрики: Інформаційні технології--Інтернет
   Економіка торгівлі--Інтернет-торгівля--Інтернет-мерчандайзинг

   Сільськогосподарські підприємства--Інновації

Кл.слова (ненормовані):
он-лайн інструменти -- принципи комунікації -- роздрібна торгівля
Анотація: Розкрито особливості Інтернет-маркетингу, проаналізовано стан українського сегмента мережі Інтернет, обґрунтовано необхідність запровадження он-лайн маркетингу в сільськогосподарських підприємствах України.


Знайти схожі

9.


    Булах, Т.
    Електронний мерчандайзинг : сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 5. - С. 3-7 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Книжкова торгівля--Книжкові інтернет-магазини--Просування товару
Анотація: Охарактеризовано складові електронного мерчандайзингу (проектування сайта, презентація продукції та просування товару) та їх застосування в інтернет-книгарнях.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

10.


    Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 29-36 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Айтрекінг
Кл.слова (ненормовані):
нейротехнології -- маркетингові Інтернет комунікації -- айтрекер -- мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.


Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Соломянюк, Н. М.
    Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (6 назв)
Рубрики: Роздрібна торгівля--Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто суть поняття "візуальний мерчандайзинг", інструменти візуального мерчандайзингу, які використовують підприємства в процесі управління роздрібної реалізіціі продукції і досліджено вплив кольору на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Соса - Cola Company" і "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольору на поведінку споживачів.


Дод.точки доступу:
Гуменна, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Попригіна, Любов.
    Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами [Текст] / Любов Попригіна, Олег Данніков // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 55-58. - Бібліогр.: с. 58
Рубрики: Маркетингові комунікації--Реклама--Мерчандайзинг
Кл.слова (ненормовані):
програмне забезпечення -- дистриб'ютер -- польова команда -- комп'ютерні технології
Анотація: У статті розглядається застосування сучасних методів в мерчандайзингу, а саме застосування програмного забезпечення для автоматизації процесів. Розглянуто роль автоматизації в мерчандайзингу та можливості підвищення ефективності роботи завдяки застосуванню останніх розробок у сфері продажів. Описано основні задачі та можливості при застосуванні автоматизації мерчандайзингу.


Дод.точки доступу:
Данніков, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)