Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=мерчандайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Дубовик, Т. В.
Мерчандайзинг
Інтернет-магазину [Текст] / Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик> // Актуальні проблеми економіки. - 2010. -
N 11
. - С. 123-128. - Бібліогр.: с. 128 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства
--
Інтернет
--
ВДЕТН
Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ханова, Я.
Мерчандайзинг
інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій [Текст] / Яніна Ханова> // Інтелектуальна власність. - 2011. -
№ 5
. - С. 38-44 . - ISSN 1608-6422
Рубрики:
Інтелектуальна власність
Кл.слова (ненормовані):
реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Ханова, Я.
Мерчандайзинг
інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій. Ч. 2 [Текст] / Яніна Ханова> // Інтелектуальна власність. - 2011. -
№ 6
. - С. 41-46 : ілюстр . - ISSN 1608-6422
Рубрики:
Інтелектуальна власність
Кл.слова (ненормовані):
спонсорство
--
франчайзинг
--
найм і оренда
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Останина, Любовь
.
"
Мерчандайзинг
" - не только термин, но и методика [Текст] : библиоэкономика / Любовь Останина> // Библиотека. - 2011. -
№ 9
. - С. 4-6 : фото
ББК
78
Рубрики:
Бібліотеки--Інтер'єр--Фонди
Кл.слова (ненормовані):
мерчандайзінг
--
продаж книг
--
зовнішній вигляд бібліотеки
--
книжкові виставки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Смагулова, Ж.
Анализ применения и перспективы развития
мерчандайзинг
а в розничной торговле (на примере супермаркетов Казахстана) [Текст] / Ж. Смагулова, А. Муханова> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 9
. - С. 483-492 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
ББК
65.42
Рубрики:
Економіка Казахстану--Економіка торгівлі--Роздрібна торгівля--
Мерчандайзинг
Анотація:
У статті розглянуто суть, значення
мерчандайзинг
а в сучасній торгівлі, а також сформульовано його основні інструменти. Проведено аналіз застосування
мерчандайзинг
а в супермаркетах м. Кизилорди (Казахстан), на основі якого надано рекомендації по поліпшенню використання
мерчандайзинг
а в аналізованих супермаркетах. Також розглянуто перспективи розвитку
мерчандайзинг
а в сучасних умовах.
Дод.точки доступу:
Муханова, А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Савенко, І. В.
Використання інструментів
мерчандайзинг
у в діяльності Інтернет-магазинів [Текст] / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. -
№ 5
. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр.: 15 назв
ББК
65.422
Рубрики:
Економіка торгівлі--Інтернет-торгівля--Інтернет-
мерчандайзинг
Анотація:
У статті досліджено інструменти Інтернет-
мерчандайзинг
у та особливості їх використання в торгівлі через Інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів
мерчандайзинг
у традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.
Дод.точки доступу:
Капінус, Л. В.; Скригун, Н. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Трохимець, О. І.
Вплив внутрішнього середовища супермаркетів на імпульсивні покупки споживачів [] / О. І. Трохимець> // Економіка та держава. - 2013. -
№ 2
. - С. 33-34. - Бібліогр. с.34 (7 назв)
ББК
65
Рубрики:
Торгівельні підприємства--
Мерчандайзинг
Анотація:
У статті розглянуто вплив внутрішнього середовища супермаркетів на здійснення імпульсивних покупок споживачами. Проаналізовано фактори, які спонукають до покупок за імпульсом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Швиденко, О. М.
Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах [Текст] / О. М. Швиденко> // Економіка АПК. - 2014. -
№ 1
. - С. 129-135. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.32
Рубрики:
Інформаційні технології--Інтернет
Економіка торгівлі--Інтернет-торгівля--Інтернет-
мерчандайзинг
Сільськогосподарські підприємства--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
он-лайн інструменти
--
принципи комунікації
--
роздрібна торгівля
Анотація:
Розкрито особливості Інтернет-маркетингу, проаналізовано стан українського сегмента мережі Інтернет, обґрунтовано необхідність запровадження он-лайн маркетингу в сільськогосподарських підприємствах України.
Знайти схожі
>
9.
Булах, Т.
Електронний
мерчандайзинг
: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях [Текст] / Т. Булах> // Вісник Книжкової палати. - 2015. -
№ 5
. - С. 3-7 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Книжкова торгівля--Книжкові інтернет-магазини--Просування товару
Анотація:
Охарактеризовано складові електронного
мерчандайзинг
у (проектування сайта, презентація продукції та просування товару) та їх застосування в інтернет-книгарнях.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
10.
Зозульов, Олександр
.
Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 1
. - С. 29-36 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Маркетингові дослідження--Айтрекінг
Кл.слова (ненормовані):
нейротехнології
--
маркетингові Інтернет комунікації
--
айтрекер
--
мерчандайзинг
Анотація:
Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.
Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Соломянюк, Н. М.
Візуальний
мерчандайзинг
як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 12
. - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (6 назв)
Рубрики:
Роздрібна торгівля--
Мерчандайзинг
Анотація:
У статті розглянуто суть поняття "візуальний
мерчандайзинг
", інструменти візуального
мерчандайзинг
у, які використовують підприємства в процесі управління роздрібної реалізіціі продукції і досліджено вплив кольору на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Соса - Cola Company" і "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольору на поведінку споживачів.
Дод.точки доступу:
Гуменна, М.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Попригіна, Любов
.
Особливості
мерчандайзинг
у ХХІ століття та його роль в управлінні продажами [Текст] / Любов Попригіна, Олег Данніков> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 2
. - С. 55-58. - Бібліогр.: с. 58
Рубрики:
Маркетингові комунікації--Реклама--
Мерчандайзинг
Кл.слова (ненормовані):
програмне забезпечення
--
дистриб'ютер
--
польова команда
--
комп'ютерні технології
Анотація:
У статті розглядається застосування сучасних методів в
мерчандайзинг
у, а саме застосування програмного забезпечення для автоматизації процесів. Розглянуто роль автоматизації в
мерчандайзинг
у та можливості підвищення ефективності роботи завдяки застосуванню останніх розробок у сфері продажів. Описано основні задачі та можливості при застосуванні автоматизації
мерчандайзинг
у.
Дод.точки доступу:
Данніков, Олег
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)