Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метафоричність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Антонюк, Г.
    Перспективні форми креативного і латерального розвитку молодших школярів з математики [Текст] / Ганна Антонюк // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 35 (вересень). - С. 6-8. - Бібліогр.: с. 8
ББК 74.200
Рубрики: Математика--Початкова школа
   Початкова школа--Математика--Методика викладання--Алгоритмізація

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- метафоричність -- асоціативні засоби


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коптев, Л. Н.
    Пересоздание фольклора [Текст] / Л. Н. Коптев // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 5. - С. 45-50. - Библиогр.: с. 50
Рубрики: Мистецтво--Театр--Фольклор
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- міф, казка -- театралізація -- метафоричність
Анотація: В статье рассматриваются обоснования, условия и пути пересоздания сказки. Сказку можно воспроизвести как пересказ, как игр, как театрализацию, как театральный спектакль.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Козієва, В. В.
    "У кого кинути яблуком?" (метафоричність світу новели Ф. Кафки "Перевтілення" та актуальність її проблем у наш час) [Текст] / В. В. Козієва // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 67-68
ББК 74.268.0
Рубрики: Письменники австрійські, 19-20 ст.
   Світова література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
Кафка Ф. -- Перевтілення, новела


Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Матвеева., Н. А.
    Особенности создания образности в поэзии Я. Смелякова и У. Х. Одена и способы ее передачи при переводе на иностранный язык [Текст] / Н. А. Матвеева. // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 4. - С. 26-32. - Библиогр.: с. 32
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
поезія -- метафоричність -- нерівність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Нежива, Людмила.
    "Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива // Дивослово. - 2016. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики: Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне -- автоматичне письмо -- колективне підсвідоме -- метафоричність -- методична модель -- літературна освіта
Анотація: Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Мельник, Тетяна.
    Урок 6. Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в оповіданні "Перевтілення". Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі [Текст] / Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 20-22. - Бібліогр.: с. 73.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--11-й клас
   Письменники австрійські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Битко, Людмила; Запасна, Алла; Литвин, Олена; Любімова, Світлана; Максименко, Зарина; Панова, Світлана; Приходько, Оксана; Смірнова, Ірина; Чернуха, Вікторія; Чмигова, Олена; Шилова, Тетяна; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\; Перевтілення, оповідання \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Сокур, Анжела.
    Поезія художньої прози Василя Симоненка [Текст] / Анжела Сокур // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 20-22.
Рубрики: Українська література--Симоненко В.
Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні проблеми -- виховний потенціал -- мова новел -- власні імена -- метафоричність -- символічність -- художньо-образна система
Анотація: Висвітлено результати дослідження прозової творчості В. Симоненка - оповідань і новел із збірки "Вино з троянд". Представлено як аналіз розвідок відомих дослідників, так і подані власні міркування автора. Детальніше розглянуті оповідання й новели "Вино з троянд", "Кукурікали півні на рушниках", "Чорна підкова", "Весілля Опанаса Крокви", Дума про діда".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 14-31. - Зміст: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники австрійські, 19-20 ст.

   Письменники російські українського походження, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924); Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)