Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=молодший школяр<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Лобова, О.
    Молодший школяр: штрихи музичного портрету [Текст] / Ольга Лобова // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 37-40.
Рубрики: Музика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- музичний портрет -- музично-психологічний розвиток -- експериментальне дослідження
Анотація: Статтю присвячено аналізу особливостей музично-психологічного розвитку учня початкової школи, які є важливими для організації навчально-виховного процесу на уроках музики. Опис музичного портрету молодших школярів доповнено даними експериментального дослідження.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коношенко, Н. А.
    Організація виховного процесу з девіантними молодшими школярами в реабілітаційному центрі / Н. А. Коношенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Реабілітаційні центри--Дитячі--Робота психолога
Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- реабілітаційний центр -- індивідуальна рефлексія -- молодший школяр -- девіантна поведінка
Анотація: Соціально-педагогічна наука реагуючи на соціально-економічні зміни, прагне співвіднести свої власні засоби з тенденціями й змінами в соціальних процесах. Перетворення, що відбуваються в суспільному устрої, не могли позначитися на виховному процесі, спеціально створюваному в реабілітаційних центрах для різних категорій дітей. Це положення зумовило актуальність розробки проблеми вдосконалення виховного процесу в реабілітаційному центрі.


Знайти схожі

3.


    Олексюк , В.
    Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства / В. Олексюк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 96-103. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- особистість -- молодший школяр -- цінності -- ціннісні орієнтації -- зміст життя -- свідомість -- самосвідомість -- Я-образ
Анотація: Статтю присвячено висвітленню змісту ціннісно-моральної лінії розвитку особистості молодшого школяра, яка є основою розбудови індивідуального життя, поєднання суспільних та особистих інтересів. Зазначено, що дитина вчиться емоційно-ціннісному ставленню до навколишнього світу крізь систему суспільно прийнятих моральних критеріїв. Акцентовано увагу на тому, що учні початкової школи спроможні свідомо сприймати суспільні ідеали, добровільно виконувати моральні норми та принципи, виробляти усвідомлене ставлення до головних подій свого повсякдення.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

4.


    Чужа, Н.
    Застосування інтерактивних способів вивчення українських народних паремій у початковій школі [Текст] / Наталія Чужа // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 60-62. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Фольклор--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- молодший школяр -- паремія -- прислів'я -- приказка -- загадка
Анотація: У статті розглядається проблема застосування інтерактивних технологій у процесі вивчення українських народних загадок, прислів'їв та приказок у початковій школі; подається стислий опис форм, методів та прийомів роботи з українським паремійним матеріалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кодлюк, Я.
    Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Ярослава Кодлюк // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Особистісно орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- уміння вчитися -- рефлексія навчальної діяльності -- позитивні мотиви навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- ключова компетентність
Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Андрусенко, І.
    Формування екологічних умінь як складник природознавчої компетентності молодших школярів [Текст] / Ірина Андрусенко // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Природознавство--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
екологічні уміння -- молодший школяр -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті аналізується сутність екологічних умінь молодших школярів у початкових класах на засадах компетентнісного підходу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)